Resnici na ljubo medgeneracijska prenova Mazdinega enoprostorca ni prinesla bistvenih sprememb. Ob enakih merah je na zunaj malce prenovljen sprednji del z masko, zadnje luči pa so dobile belo obrobo in pri višjih nivojih opreme osvetlitev LED. Nujni modni popravki skratka, ki poskrbijo, da zunanjost ostaja dinamična in všečna.
Glede uporabnosti so največja pridobitev prenove stranska vrata, ki so še vedno koristno drsna, jih pa po novem, tako kot v paketu opreme TX plus, lahko poganja elektrika. Poleg zadnjih potnikov z njimi upravlja tudi voznik, bodisi prek stikal levo od volana bodisi prek gumbov na ključu.
Slabosti v detajlih
Poglavitni elementi v notranjosti ostajajo isti, s priročnimi stikali, pričakovanim občutkom
za volanom in dovolj udobnimi sedeži. Po novem so merilniki osvetljeni v beli barvi, v stari zeleni
pa ostaja osvetlitev stikal. Graje si zasluži informacijski displaj, ki kljub prenovi ostaja
preslabo berljiv in potnikom nudi premalo. Tako je recimo potrebno preklapljati med uro in podatki
računalnika ali pa med zunanjo in nastavljeno temperaturo notranjosti. Pika na i je od voznika
oddaljeno stikalo za preklapljanje med funkcijami.
Morda velja na tem mestu resno razmisliti o doplačilu za navigacijski sistem, ki poleg
velikega zaslona prinaša vgrajeno kamero za vzvratno vožnjo, s katero lahko odpravimo še eno hibo
testnika – pomanjkanje senzorjev za parkiranje.
PLUSI, MINUSI |
Plusi: prilagodljiva notranjost, prostornost, električna vrata, občutek za volanom. Minusi: informacijski sistem, zatikajoč menjalnik, ni parkirnih senzorjev. |
Ovinke ima rada
143 na novo zdresiranih in manj žejnih konjev pod pokrovom, dobra zvočna izoliranost,
neposreden volan, nekoliko spremenjeno podvozje in boljše zavore kar kličejo po drznejšemu
spoprijemanju s cesto. Čeprav okretna pa petica vseeno ostaja predvsem družinska, šele nato
športna, tako zaradi podkrmarjenega prednjega konca ob pretiravanju kot zaradi ne dovolj gladkega
prestavljanja. Pri menjalniku so na testu za mrščenje obrvi občasno poskrbeli še glasni tresljaji
iz prestavne ročice.
Slabih 26 tisoč evrov, na kolikor je ocenjena dodobra založena testna mazda CD143 TX plus, je dovolj konkurenčnih, da lahko kupce odvrne stran od opla zafire, toyote corolle verso in podobnih avtomobilov iz tega razreda.