Avto
1 ogledov

Za vsakega nekaj

1/8
Žurnal24 main
Matere gledajo na obliko in uporabnost, otroci na veliko prostora za vragolije ter odlaganje igrač, očetje pa na ščepec športnosti. Mazda5 je (še vedno) konkurenčna formula.

Resnici na ljubo medgeneracijska prenova Mazdinega enoprostorca ni prinesla bistvenih sprememb. Ob enakih merah je na zunaj malce prenovljen sprednji del z masko, zadnje luči pa so dobile belo obrobo in pri višjih nivojih opreme osvetlitev LED. Nujni modni popravki skratka, ki poskrbijo, da zunanjost ostaja dinamična in všečna.

Glede uporabnosti so največja pridobitev prenove stranska vrata, ki so še vedno koristno drsna, jih pa po novem, tako kot v paketu opreme TX plus, lahko poganja elektrika. Poleg zadnjih potnikov z njimi upravlja tudi voznik, bodisi prek stikal levo od volana bodisi prek gumbov na ključu.

Slabosti v detajlih
Poglavitni elementi v notranjosti ostajajo isti, s priročnimi stikali, pričakovanim občutkom za volanom in dovolj udobnimi sedeži. Po novem so merilniki osvetljeni v beli barvi, v stari zeleni pa ostaja osvetlitev stikal. Graje si zasluži informacijski displaj, ki kljub prenovi ostaja preslabo berljiv in potnikom nudi premalo. Tako je recimo potrebno preklapljati med uro in podatki računalnika ali pa med zunanjo in nastavljeno temperaturo notranjosti. Pika na i je od voznika oddaljeno stikalo za preklapljanje med funkcijami.


Morda velja na tem mestu resno razmisliti o doplačilu za navigacijski sistem, ki poleg velikega zaslona prinaša vgrajeno kamero za vzvratno vožnjo, s katero lahko odpravimo še eno hibo testnika – pomanjkanje senzorjev za parkiranje.

 

PLUSI, MINUSI

Plusi: prilagodljiva notranjost, prostornost, električna vrata, občutek za volanom.

Minusi: informacijski sistem, zatikajoč menjalnik, ni parkirnih senzorjev.

Petica se odkupi z uporabnostjo, ki jo pooseblja sistem Karakuri. Poleg že omenjenega lahkega vstopanja na sedeže druge vrste sta zanje značilna še vzdolžni pomik in pomik naslonjal, pa tudi zlaganje v ravno dno z enim potegom, zaradi česar nastane 1.566 litrov praznega prostora. V dno prtljažnika sta zložena sedeža tretje vrste, ki po potrebi nudita prostor za šestega in sedmega potnika, a s precej bolj okrnjenim udobjem. Pa tudi prostora v prtljažniku je v tem primeru za 112 litrov.


Ovinke ima rada

143 na novo zdresiranih in manj žejnih konjev pod pokrovom, dobra zvočna izoliranost, neposreden volan, nekoliko spremenjeno podvozje in boljše zavore kar kličejo po drznejšemu spoprijemanju s cesto. Čeprav okretna pa petica vseeno ostaja predvsem družinska, šele nato športna, tako zaradi podkrmarjenega prednjega konca ob pretiravanju kot zaradi ne dovolj gladkega prestavljanja. Pri menjalniku so na testu za mrščenje obrvi občasno poskrbeli še glasni tresljaji iz prestavne ročice.

Slabih 26 tisoč evrov, na kolikor je ocenjena dodobra založena testna mazda CD143 TX plus, je dovolj konkurenčnih, da lahko kupce odvrne stran od opla zafire, toyote corolle verso in podobnih avtomobilov iz tega razreda.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.