Novinec bo tako zaokrožil prenovljeno paleto tristoosmice, le da ima kabriolet-kupe težje poslanstvo od hatchbacka in karavana – biti bo moral še lepši. Po fotografijah sodeč mu bo to uspevalo brez težav in se mu ne bo treba bati za pozornost.
Oblika je v grobem tipično levja z značilnimi svetili (zadaj kakopak LED). Predvsem kot kabriolet deluje zelo skladno, značilna sta nizek lok okvirja vetrobranskega stekla ter bočna linija, posrečeno zaključena z zadnjimi svetili.
Zaradi trde zložljive strehe, ki v prtljažnik izgine ali vstane po 20 sekundah, bo avtomobil uporaben tudi v slabših vremenskih pogojih. Če je streha nameščena, je v prtljažniku za 465 litrov prostora, sicer jih ostane 266.
Inovativno gretje
Francozi obljubljajo veliko udobja s štirimi pravimi sedeži. Do zadnjih dveh pomaga priti
električno zlaganje sprednjega para. Ena izmed posebnosti, ki bo omogočala podaljšanje sezone
krepko v hladnejše mesece, bo tudi sistem ogrevanja Airwave, vgrajen v sprednje sedeže. Okoli
potnikov ustvarja toplo plast zraku, kar omogača udobno vožnjo z zloženo streho.
Poleg tega inženirji poudarjajo nizko raven vetrnega piša ter napredno aktivno in pasivno varnost. Po napovedih ne bodo izostale niti dinamične sposobnosti, zahvaljujoč širšemu podvozju, vzvojni trdnosti in novemu 103 kW (140 KM) dizelskemu motorju s filtrom trdnih delcev. Odvisno od potreb in želja bo mogoče naročiti različne pakete avdio-navigacijske opreme, na vrhu seznama bo JBL-ov sistem 10 zvočnikov.
308 CC bo prvič na ogled na oktobrskem pariškem avtosalonu, na slovenske ceste pa bo zapeljal spomladi. O cenah se zaenkrat še ne govori.