Takole se tovariš Koželj vozi z biciklom in plačuje kazni za napačno parkiranje.https://www.youtube.com/watch?v=lxegdXkC7hAQuod licet iovi non licet bovi.Slaboumni volici pa gredo take patrone večkrat izvolit.
Ker vidim da je kolesarski lobi velik tukaj in da si toliko želijo urejene kolesarske poti se STRINJAM z njimi z druge strani pa vas tudi prosim, da razumete da ljudje nimamo oči 360° in da včasih ne vidimo vas… ...prikaži več kolesarske idiote, ki mislite da vas je nekdo v avtu opazil in s tem hočete povedati da imate prav in nekakšno prednost in silite po svoje tudi čez cesto na kolesu namesto da imate kolo OB SEBI. Kolesarska kultura mora vedeti oz. paziti na avtomobiliste bolj kot pa avtomobilisti na kolesarja, ki se včasih vozi po napačni strani in ga skoraj zbiješ. Toliko o tem. Ko se boste skulirali pa imejte lepše kolesarske steze.
Najbolj neumni ukrep EVEN od Koželja - zoožanje pasu šmartinske pri Orto baru, zato, da lahko kolesarji vozijo... Ja, kolesarji sedaj vozijo še vedno 15 cm po cesti (ker kolesarji ne znajo očitno vozit po sredini svojega pasu), pas je… ...prikaži več pa zabit, ker gre en pas mimo železniške, drug pa v UKC... Res vrhunska rešitev... Mislim, da si gospod zasluži nagrado za neumnost leta. Če je hotel tam narest varno kolesarsko pot, bi jo moral narest tut 10 m naprej od mostu in/ali most razširiti
Saj se je treba vprašati, zakaj smo odvisni od avta, kot prevoznega sredstva! Sam recimo ne morem priti niti vsakodnevnih poti, tako kot je v službo in nazaj, saj od doma do službe dnevno pelje EN, ponavljam EN avtobus!… ...prikaži več Pa še ta ob zelo neprimerni uri! Zjutraj bi še šlo(samo nisem jutranji tip), popoldne pa dejansko prej moram iz službe. In potem kupim avto. Ko pa avto imam, pa ga uporabljam. Včasih tudi za take nesmiselne poti. Da ne govorimo, da hočem v soboto kamorkoli po Sloveniji. Takrat si pa skoraj zacementiran, tam kjer si. No določene regije so malo boljše glede tega, vendar naša ima pa neuporaben avtobusni promet. Torej je avto nuja. In potem, če pridem v LJ, se bom peljal na cilj. Še posebej, če moram dostaviti kak material. No skratka, če mate četrt tako zanič mestni promet, potem ta seveda ni delujoč. Sicer v LJ med konicami nisem bil lep čas, vendar takrat to ni bil čisto funkcionalen sistem. Zvezda sistem, kot ga imate je preslab. Saj podobno je v MB, ko je večina
Avtor članka Gregor Prebil vzemi na znanje:Janez Koželj NIMA akademskega naziva DR (doktor, ki ga dosežeš po narejenem magisteriju).Janez Koželj tudi akademskega naslova MAGISTER NIMA.Janez Koželj je zgolj u.d.i.a. (univerzitetno diplomirani inženir arhitekture).<br… ...prikaži več />Kdo, zakaj in kdaj mu je dodelil naziv PROFesor je neznanka. Za pridobitev naziva PROF moraš imeti narejen magisterij in doktorat - pravila Univerze v Ljubljani.Janez Koželj je zgolj PREDAVATELJ na Fakulteti za arhitekturo.
Ah, Koželj, prodana duša, nehaj še nakladati. Kolesarske proge v Ljubljani so v obupnem stanju. Robniki so ponekod visoki tudi 5 - 8 cm, idelano za "gumidefekte", urejenih prog je bore malo in tudi tiste,ki so, so speljane zelooooo nevarno,… ...prikaži več posebej v centru mesta, ko imaš neposredno ob kolesarski progi reklamne panoje,ki ti zakrivajo pogled na pešče ,ki "skačejo" na te proge,ko izstopajo iz LPP-ja. Mene so v centru že 3 x zbili avtomobili, nikoli po moji krivdi. Na vsakdanji poti v službo in nazaj , relacija Šiška - Center, pa bi lahko imel 5 - 6 nesreč, če ne bi vozil zelooooo počasi in previdno, ker je kolesarska infrastruktura ZANIČ! In Koželj, nehaj nakladati o Kobenhavnu ali Amsterdamu, pojdi že enkrat tja in si poglej,kako so stvari tam urejene. Veš, dokler si bil "samo" profesor na Arhitekturi, sem te zelo spoštoval, odkar pa si se prodal jankoviću, pa nič več.
vse elpo in prav... ampak...počas mam pa že poln kufer tega govorjenja o eko avtomobilih, elektriki, zapiranjih centrov ipd.... bomo vidli, kako bodo ljudje za.... ko bodo vse stvari zaradi tega dražje iz preprostega razloga.... ko ne bo mogoče v… ...prikaži več center pripeljat in naredit dostave...če pa že... potem bo pa ful dražje, ker bo treba upoštevat dovolilnice in ostale zadeve.... je že zdaj zelo dobro.. ko ne moreš kot obrtnik dostavit blaga, ker ne smeš nikjer parkirat in ko ti v skrajnem primeru začenjo zadaj nabijat redarji, da ne smeš tam parkirat, namesto, da bi ti dali 15 minut ali pa bog ne daj.. celo pomagali :-)..... ja, je fajn... super fajn.... Aja sej smo obrtniki.... bomo kupli pa električni kombi, a ne? Kdo pa ima denar, če ne obrtniki...
Glavni problem javnega prevoza je da so busi prepočasni, dosedanji ukrepi pa niso nič pripomogli k temu, da bi jih kaj pospešili. Sramota da so odbetonirali tramvaj za naslednjih 50 let, cel projekt Slovenske je v glavnem šminka za turiste.… ...prikaži več Metro je mogoče res iluzija, ampak tunel za nekaj žil javnega prevoz en štuk nižje pod Slovensko v ožjem centru mogoče ne bi bil. Pa tudi kaj drugega bi bilo možno. To da busi čakajo na semaforjih ni še na postajah bi se npr tudi dalo rešit s postajami na nadvozih / podvozih večjih križišč.
Koželj ni A od arhitekta....naj si pogleda kako je uredil parkirišča na Gerbičevi ulici pri šoli Bičevje. Prej je lahko parkiralo 2x več avtomobilov kot sedaj.....ali pa še raje več....mislm ker nesposobnež.....
Prva stvar: šmarje pri jelšah - ljubljana: do železniške postaje najprej 20min peš (kar načeloma ni problem, če delaš v šmarju). Z vlakom nato nekje 2 uri vožnje, treba je še upoštevati običajne zamude ter pot od železniške postaje, do… ...prikaži več verovškove. Z avtom je ista pot 1h 20min. Zaradi lobijev, mogoče stricov iz ozadja?Naslednja stvar pa v članku glede baterij in gorljivosti... "To je težava Samsungovih baterij." Gospod, dajte se delat norca iz koga drugega. To je težava VSEH litijevih baterij, ker so hudo nestabilne. In če se predrejo - kar se lahko pri vožnji po luknjastih cestah mimogrede zgodi, pač nastane kar nastane.
Vsi vemo kako delujejo avtobusi v ljubljani. Od šiške do bežigrada z avtobusom je počasneje kot če greš po nemški cesti peš. 27 let in še vedno ni ene krožne proge, vse se rine skozi center ljubljane. Hvala lepa. Kdor… ...prikaži več pri nas načrtuje promet je verjetno diplomiral leta 1940... BicikeLJ je edini projekt na tem področju, ki je imel nek smisel. CarSharing za slovence odpade... Ne vem zakaj ne uredijo parkirnih površin. Podzemne garaže so najlažja rešitev za slovence, ki imajo pač radi svoje avtomobile. Pa še investicija se kar hitro povrne. Metro? lol, ne me basat... Tramvaj? Smo ga imeli, pa ga ne rabimo več. Kar pa bi rabili so neke normalne evropske vpadnice. Še Sarajevo ima večje vpadnice, da o Zagrebu niti nebi. Všeč mi je sistem v Belgiji, kjer so glavne vpadnice potopljene ali pa pod zemljo. Sicer drago, ampak deluje odlično.
Ko bodo na postaji prihajali avtobusi na 2 minuti tko kot na nizozemskem, bo tut folk uporabljal rajš buse kot avto, tut za šhoping... dokler pa bo avtobus prišel na 15 minut, bo nabito poln, umazan in voznik vozi kot… ...prikaži več en zafrustriranc (gas-bremza), tolk časa me pa ne bodo vidl (pogost)...
Zmanjšujejo vozne rede, ker kao niso rentabilni, pol pa besni občani pišejo zakaj so jih odrezal od civilizacije, pol pa UPS, boste dobil en mali bus na 2 uri za 15 oseb... (proga Šenjakob-Zadobrova-Bežigra)
Najboljš sem pa vesel, ko grem na bus in vidim, da sedeži smrdijo po mokri pasju dlaki in so še napolno umazani... Res kvaliteta od storitve. Ne vem zakaj niso mogli pustit lesenih zicev, ki si jih vsaj lahko s… ...prikaži več krpo obrisal, pa niso bili vroči polet...
Tko kot so kolesarske poti balkanske, je tudi kolesarska kultura balkanska. Skoki v rdečo in izsiljevanje prednosti ter napizdevanje peščev zakaj prečkajo pot, niso za nas nič neobičajnega. Na nizozemskem se vsak trenutek ve kdaj lahko kdo gre in kdaj… ...prikaži več ne in to vsi spoštujejo... Ne bomo mi nikol nizozemska, ker vsi hvatamo krivine, kolesarji, pešči, avtobusarji, voziki...
Tko kot so kolesarske poti balkanske, je tudi kolesarska kultura balkanska. Skoki v rdečo in izsiljevanje prednosti ter napizdevanje peščev zakaj prečkajo pot, niso za nas nič neobičajnega. Na nizozemskem se vsak trenutek ve kdaj lahko kdo gre in kdaj… ...prikaži več ne in to vsi spoštujejo... Ne bomo mi nikol nizozemska, ker vsi hvatamo krivine, kolesarji, pešči, avtobusarji, voziki...
Takole se tovariš Koželj vozi z biciklom in plačuje kazni za napačno parkiranje.https://www.youtube.com/watch?v=lxegdXkC7hAQuod licet iovi non licet bovi.Slaboumni volici pa gredo take patrone večkrat izvolit.
Ker vidim da je kolesarski lobi velik tukaj in da si toliko želijo urejene kolesarske poti se STRINJAM z njimi z druge strani pa vas tudi prosim, da razumete da ljudje nimamo oči 360° in da včasih ne vidimo vas… ...prikaži več kolesarske idiote, ki mislite da vas je nekdo v avtu opazil in s tem hočete povedati da imate prav in nekakšno prednost in silite po svoje tudi čez cesto na kolesu namesto da imate kolo OB SEBI. Kolesarska kultura mora vedeti oz. paziti na avtomobiliste bolj kot pa avtomobilisti na kolesarja, ki se včasih vozi po napačni strani in ga skoraj zbiješ. Toliko o tem. Ko se boste skulirali pa imejte lepše kolesarske steze.
Najbolj neumni ukrep EVEN od Koželja - zoožanje pasu šmartinske pri Orto baru, zato, da lahko kolesarji vozijo... Ja, kolesarji sedaj vozijo še vedno 15 cm po cesti (ker kolesarji ne znajo očitno vozit po sredini svojega pasu), pas je… ...prikaži več pa zabit, ker gre en pas mimo železniške, drug pa v UKC... Res vrhunska rešitev... Mislim, da si gospod zasluži nagrado za neumnost leta. Če je hotel tam narest varno kolesarsko pot, bi jo moral narest tut 10 m naprej od mostu in/ali most razširiti
Kater kolosalni kreten. V rit si zataknite P+R.
Saj se je treba vprašati, zakaj smo odvisni od avta, kot prevoznega sredstva! Sam recimo ne morem priti niti vsakodnevnih poti, tako kot je v službo in nazaj, saj od doma do službe dnevno pelje EN, ponavljam EN avtobus!… ...prikaži več Pa še ta ob zelo neprimerni uri! Zjutraj bi še šlo(samo nisem jutranji tip), popoldne pa dejansko prej moram iz službe. In potem kupim avto. Ko pa avto imam, pa ga uporabljam. Včasih tudi za take nesmiselne poti. Da ne govorimo, da hočem v soboto kamorkoli po Sloveniji. Takrat si pa skoraj zacementiran, tam kjer si. No določene regije so malo boljše glede tega, vendar naša ima pa neuporaben avtobusni promet. Torej je avto nuja. In potem, če pridem v LJ, se bom peljal na cilj. Še posebej, če moram dostaviti kak material. No skratka, če mate četrt tako zanič mestni promet, potem ta seveda ni delujoč. Sicer v LJ med konicami nisem bil lep čas, vendar takrat to ni bil čisto funkcionalen sistem. Zvezda sistem, kot ga imate je preslab. Saj podobno je v MB, ko je večina
Avtor članka Gregor Prebil vzemi na znanje:Janez Koželj NIMA akademskega naziva DR (doktor, ki ga dosežeš po narejenem magisteriju).Janez Koželj tudi akademskega naslova MAGISTER NIMA.Janez Koželj je zgolj u.d.i.a. (univerzitetno diplomirani inženir arhitekture).<br… ...prikaži več />Kdo, zakaj in kdaj mu je dodelil naziv PROFesor je neznanka. Za pridobitev naziva PROF moraš imeti narejen magisterij in doktorat - pravila Univerze v Ljubljani.Janez Koželj je zgolj PREDAVATELJ na Fakulteti za arhitekturo.
Ah, Koželj, prodana duša, nehaj še nakladati. Kolesarske proge v Ljubljani so v obupnem stanju. Robniki so ponekod visoki tudi 5 - 8 cm, idelano za "gumidefekte", urejenih prog je bore malo in tudi tiste,ki so, so speljane zelooooo nevarno,… ...prikaži več posebej v centru mesta, ko imaš neposredno ob kolesarski progi reklamne panoje,ki ti zakrivajo pogled na pešče ,ki "skačejo" na te proge,ko izstopajo iz LPP-ja. Mene so v centru že 3 x zbili avtomobili, nikoli po moji krivdi. Na vsakdanji poti v službo in nazaj , relacija Šiška - Center, pa bi lahko imel 5 - 6 nesreč, če ne bi vozil zelooooo počasi in previdno, ker je kolesarska infrastruktura ZANIČ! In Koželj, nehaj nakladati o Kobenhavnu ali Amsterdamu, pojdi že enkrat tja in si poglej,kako so stvari tam urejene. Veš, dokler si bil "samo" profesor na Arhitekturi, sem te zelo spoštoval, odkar pa si se prodal jankoviću, pa nič več.
vse elpo in prav... ampak...počas mam pa že poln kufer tega govorjenja o eko avtomobilih, elektriki, zapiranjih centrov ipd.... bomo vidli, kako bodo ljudje za.... ko bodo vse stvari zaradi tega dražje iz preprostega razloga.... ko ne bo mogoče v… ...prikaži več center pripeljat in naredit dostave...če pa že... potem bo pa ful dražje, ker bo treba upoštevat dovolilnice in ostale zadeve.... je že zdaj zelo dobro.. ko ne moreš kot obrtnik dostavit blaga, ker ne smeš nikjer parkirat in ko ti v skrajnem primeru začenjo zadaj nabijat redarji, da ne smeš tam parkirat, namesto, da bi ti dali 15 minut ali pa bog ne daj.. celo pomagali :-)..... ja, je fajn... super fajn.... Aja sej smo obrtniki.... bomo kupli pa električni kombi, a ne? Kdo pa ima denar, če ne obrtniki...
Glavni problem javnega prevoza je da so busi prepočasni, dosedanji ukrepi pa niso nič pripomogli k temu, da bi jih kaj pospešili. Sramota da so odbetonirali tramvaj za naslednjih 50 let, cel projekt Slovenske je v glavnem šminka za turiste.… ...prikaži več Metro je mogoče res iluzija, ampak tunel za nekaj žil javnega prevoz en štuk nižje pod Slovensko v ožjem centru mogoče ne bi bil. Pa tudi kaj drugega bi bilo možno. To da busi čakajo na semaforjih ni še na postajah bi se npr tudi dalo rešit s postajami na nadvozih / podvozih večjih križišč.
Koželj ni A od arhitekta....naj si pogleda kako je uredil parkirišča na Gerbičevi ulici pri šoli Bičevje. Prej je lahko parkiralo 2x več avtomobilov kot sedaj.....ali pa še raje več....mislm ker nesposobnež.....
Prva stvar: šmarje pri jelšah - ljubljana: do železniške postaje najprej 20min peš (kar načeloma ni problem, če delaš v šmarju). Z vlakom nato nekje 2 uri vožnje, treba je še upoštevati običajne zamude ter pot od železniške postaje, do… ...prikaži več verovškove. Z avtom je ista pot 1h 20min. Zaradi lobijev, mogoče stricov iz ozadja?Naslednja stvar pa v članku glede baterij in gorljivosti... "To je težava Samsungovih baterij." Gospod, dajte se delat norca iz koga drugega. To je težava VSEH litijevih baterij, ker so hudo nestabilne. In če se predrejo - kar se lahko pri vožnji po luknjastih cestah mimogrede zgodi, pač nastane kar nastane.
Ljubljana je taka kot pred 60 leti no pred 30 leti so bli zlati časi, vse je lanfalo 100 na uro, tržnica, dobra hrana, avtobusi, banke....
Vsi vemo kako delujejo avtobusi v ljubljani. Od šiške do bežigrada z avtobusom je počasneje kot če greš po nemški cesti peš. 27 let in še vedno ni ene krožne proge, vse se rine skozi center ljubljane. Hvala lepa. Kdor… ...prikaži več pri nas načrtuje promet je verjetno diplomiral leta 1940... BicikeLJ je edini projekt na tem področju, ki je imel nek smisel. CarSharing za slovence odpade... Ne vem zakaj ne uredijo parkirnih površin. Podzemne garaže so najlažja rešitev za slovence, ki imajo pač radi svoje avtomobile. Pa še investicija se kar hitro povrne. Metro? lol, ne me basat... Tramvaj? Smo ga imeli, pa ga ne rabimo več. Kar pa bi rabili so neke normalne evropske vpadnice. Še Sarajevo ima večje vpadnice, da o Zagrebu niti nebi. Všeč mi je sistem v Belgiji, kjer so glavne vpadnice potopljene ali pa pod zemljo. Sicer drago, ampak deluje odlično.
Ko bodo na postaji prihajali avtobusi na 2 minuti tko kot na nizozemskem, bo tut folk uporabljal rajš buse kot avto, tut za šhoping... dokler pa bo avtobus prišel na 15 minut, bo nabito poln, umazan in voznik vozi kot… ...prikaži več en zafrustriranc (gas-bremza), tolk časa me pa ne bodo vidl (pogost)...
Zmanjšujejo vozne rede, ker kao niso rentabilni, pol pa besni občani pišejo zakaj so jih odrezal od civilizacije, pol pa UPS, boste dobil en mali bus na 2 uri za 15 oseb... (proga Šenjakob-Zadobrova-Bežigra)
tole je politična propaganda, nima stika z realnostjo...
Najboljš sem pa vesel, ko grem na bus in vidim, da sedeži smrdijo po mokri pasju dlaki in so še napolno umazani... Res kvaliteta od storitve. Ne vem zakaj niso mogli pustit lesenih zicev, ki si jih vsaj lahko s… ...prikaži več krpo obrisal, pa niso bili vroči polet...
E pa ja ne venda ka bi se jaz moga mojemu fičkote odpovedate. To pa pač ne pa konec debate!
Tko kot so kolesarske poti balkanske, je tudi kolesarska kultura balkanska. Skoki v rdečo in izsiljevanje prednosti ter napizdevanje peščev zakaj prečkajo pot, niso za nas nič neobičajnega. Na nizozemskem se vsak trenutek ve kdaj lahko kdo gre in kdaj… ...prikaži več ne in to vsi spoštujejo... Ne bomo mi nikol nizozemska, ker vsi hvatamo krivine, kolesarji, pešči, avtobusarji, voziki...
Tko kot so kolesarske poti balkanske, je tudi kolesarska kultura balkanska. Skoki v rdečo in izsiljevanje prednosti ter napizdevanje peščev zakaj prečkajo pot, niso za nas nič neobičajnega. Na nizozemskem se vsak trenutek ve kdaj lahko kdo gre in kdaj… ...prikaži več ne in to vsi spoštujejo... Ne bomo mi nikol nizozemska, ker vsi hvatamo krivine, kolesarji, pešči, avtobusarji, voziki...