Slovenija
624 ogledov

Otroci vse pogosteje eno leto pozneje v šolo

Komentarjev 40
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • zdrej 20:44 17.februar 2017.

    Zakaj pa potem ni bilo več genijev pred uvedbo šole? In ni in ne more biti vsak otrok genij. Je res, genialne otroke trenuten sistem preveč zavira. Vendar so ti v veliki manjšini.

  • onyxx 13:35 17.februar 2017.

    Glede na učni program 1. razreda devetletke,je vsak normalen otrok več kot zrel pri šestih ali celo petih letih. Vse kar počnejo je neko poneumljajoče igračkanje. Očitno prenekateri starši že od malega naprej delajo vse, da vzgajajo nesposobne in nesamostojne ...prikaži več bebčke, katerim potem še pri dvajsetih z veseljem brišejo rit

  • jakec1575 12:10 17.februar 2017.

    slovenskega razreda nisem komentiral, ker ga ne poznam. navedel sem kako to delajo v tujini. To je vse. kaj kako kdo dela na kateri šoli pa je verjetno odvisno od coriculima in sposobnosti izvedbe ucitelja. Vem pa, da so kasneje ...prikaži več otroci cisto prevec obremenjeni. Mi smo imeli mocne nekatere predmete v 7 in 8 razredu, kjer smo morali res veliko znati. vprasanje pa je, do kje se na tej ravni spusca v detajle. Osnovna šola je tam zato, da otroke nauci se uciti in resevati probleme z orodjem in sistemom. Vse ostalo se nauci niti se ne na srednji ampak na fakulteti. vcasih se mi zdi, da so tile v 8 in 9 res bogi.

  • privat 10:32 17.februar 2017.

    Cloveski mozgani so resnicno fenomen...tisto kar nekako obcuti ve da bo skodovalo njegovemu otroku. Šolstvo se sploh ne trudi, solstvo ne uci, solsvo vsekakor tudi v veliki merti skoduje vasemu otroku....tukaj se gre samo da nekateri usluzbenci imajo kaj delati ...prikaži veči teh par ur na dan,da imajo plačo in nadvlado v sluzbenem okolju.V veliki meri gre v nasem solstvu za uvrscanje otrok po izobrazbi in delu njegovih starsev..tukaj asolutno v 99% se ne gre za razvrscanje po inteligenci otrok ali za neki dosezek nepomebnih otrokov. Vse je politika kakor vsepovsod v nasi dezeli ravbarjev...in kdo normalen se nebi odlocil za vpis svojega otroka za naslednje leto...mogoce naslednje leto bodo tajkuni in istijenci koncali v zapahah...samo nasa policija zna samo usmerjati promet in nic drugega. Drugo leto pa bo isto kakor od leta 91 dalje ...resitev so koverte!!dajejte koverte in vse bo ok!!

  • k0libri 09:47 17.februar 2017.

    Spet pametni starši (mame), vse po vrsti so strokovnjaki, ki nimajo pojma. Otroka uničiti, važno, da ima polno ritko in breskrbno otroštvo, ter bohnedej, da se kaj preveč revček matra. Vzgojiti je treba pussija. Naj ugotovijo še korelacijo med IQ-jem ...prikaži več mater, ki so uveljavljale odlog. BI bil zanimiv rezultat.

  • mph 09:37 17.februar 2017.

    Edino pametno, šolo pa naj spet vrnejo na 8 let, odstranijo nepotreben balast. Tudi v srednjih in na faksih bi morali absolutno skrajšat in malo zoptimizirat vse skupaj in narediti učenje bolj učinkovito, ker se da, še kako se da. ...prikaži več Ampak potem bi bilo tudi za vpeljat nagrajevanje po učinku in na cesto nesposobneže, ki se na tak način res šlepajo preko javnega sistema. Poznam primer, ko se 15 ali 20 let pritožujejo starši čez eno učiteljico, do ravnatelja, ... zgodi pa se nič. Ampak kje bi potem učitelji vlekli svoje plače.

  • k0libri 14:11 17.februar 2017.

    Zato pa to delajo otroci, naloge pa so take, da jih starši ne morejo narediti namesto otrok.

  • pups 12:12 17.februar 2017.

    S petimi leti je naš prvi razred za večino otrok(predvsem fantov) 100% prezgodaj. Moja izkušnja je , če otrok prezgodaj (s 5 leti ali zgodnjimi 6) vstopi v šolo, ta čustveni in intelektulani manjko in posledice vleče najmanj čez celo ...prikaži večelo OŠ. Pri drugem otroku smo prvi razred odložili(navkljub mnenju vzgojiteljic in zdravnikov smo zahtevali odložitev) . Otrok je v tistem letu čustveno in fizično dozorel in je sedaj v OŠ z veseljem brez vsakršnih problemov.

  • jakec1575 10:18 17.februar 2017.

    v zivljenju otrok mora biti uravnotezeno funcionalno in repetitivno znanje. V Slovenskih šolah je še vedno odločno preveč slednjega. Seveda je koristna baza podatkov glavi za razvijanje ocene situacije, vendar brez prakticne aplikacije in dejanske izkusnje niso vredne nic. Imas ...prikaži več lepe ocene v spricevalu si pa funkcionalno nesposoben. kar lahko opazimo v precejsnjem delezu danasnje srednje generacije, ko ne zan nic sama izbrskat, poiskati resiti probleme. Slovenija je ena najslabsi v funkcionalnem branju in resevanju problemov. Na faksu sicer razvijemo dobro teoretnico osnovo, ki pa jo vecina dobro uresnici sele v gospodarstvu ali pa v tujini. So tudi izjeme pri nas. bi pa bilo lahko vec tega.

  • jakec1575 10:14 17.februar 2017.

    Na severu Škotska, tudi del skandinavije imate tako imenovano odprto šolo. Kjer grejo že 5 letniki ampak učilnice nimajo vrat. skoz se ičijo med igro. ker pozornost teh tamalih je max 10-15 min. in se nekaj naucijo in se grejo ...prikaži več igrat in med igro kaj vprasajo. In tovrstno solanje je zelo uspesno in je nek prehod med vrtcem in šolo. Pozornost za 30min ali kako minuto vec je pri 8 letih. Glede faksov? Nekateri so z bolonjskim kar dosti opitmizirali nekateri dejansko prenovili programe. Ni vse črno. je pa razumeti starše, da je sedenje mališanov pri 6 letih jemanje inteligence. Otroci v tej starosti razvijajo IQ predvsem z najbolj raznolikim gibanjem, saj tako spodbujajo več mozganskih centrov hkrati. tudi lazje si zapomnijo stvari, ce se gibajo med ucenjem.

  • k0libri 13:23 17.februar 2017.

    Trije so mi šli skozi 1. razred. Pa nobenemu nič ni. Pa vsi so tudi cepljeni. Pa so preživeli. V vato jih nismo zavijali, tako da pussiji ne bodo. Pridni so, ocene imajo lepe, bedarij ne govorijo. Naučeni so že ...prikaži več toliko, da takih bedarij, kot so jih nekateri (ne jaz) , na tem in ostalih forumih sposobni napisati, sami ne bi. Razmišljajo bolje in kvalitetneje kot večina staršev, ki misli, da ve, kaj je za njihove angelčke najbolje in najbolja pot na poti do uničenja. Morda flancam, vendar če kdo le malo pomisli izven črednih okvirov, mi bo dal prav. Od neitelektualcev tega seveda ne pričakujem. Otroke bolj ali manj uničujejo in jih pretirano varujejo neintelektualni starši. Amen. Aja _ tudi cepili smo jih kljub "zaroti" farmacije in zdravstva.

  • Marko Smolej 13:00 17.februar 2017.

    Ne vem, moja dva sta šla v šolo s šestimi leti (mlajši celo s petimi, ker je oktobrski), pa nismo opazili kakšnih usodnih razvojnih defektov. Tako, da bo šla najmlajša tudi v šolo takoj po 6. rojstnem dnevu. Učni načrt ...prikaži več 1. razreda ni prav nič drugačen od tistega v zadnjem letniku vrtca.. Se mi zdi celo nekaj lažji kot sem ga imel sam v takratni mali šoli. Edini problem je varstvo med počitnicami. To pa je pač problem egoizma staršev, ne pa razvoja otrok. Kar pogumno! Kar ne ubije, krepi... (Podobno kot obvezna cepljenja.)

  • k0libri 10:53 17.februar 2017.

    TIste mame, ki imate občutek, da vse (šola, policija, cepiva, zdravstvo, promet, zrak, bacili, voda, mleko, jogurt, JJ, vlaga, država itd....) škoduje vašemu otroku, si dajte pregledati možgane, ker najverjetnje trpite za kakšno duševno boleznijo ali zaradi zmanjšanega iq-ja.

  • stanko75 10:49 17.februar 2017.

    Na Švedsem otroci nimajo domačih nalog, vse kar naredijo je v šoli da imajo doma prosto, pri nas pa sedi po šoli še 2-3 ure na dan za knjigami

  • stanko75 09:10 17.februar 2017.

    Zakaj ni šel pri 6 letih v šolo, zato ker še ni zrel za tja.

  • mačkon 16:18 17.februar 2017.

    vsak otrok se rodi potencialni genij, če bi lahko sam razvijal svoj talent in um, vendar ga šolski sistem poneumlja ...

  • k0libri 14:11 17.februar 2017.

    Lepo povedano. Mamice dejansko delajo na tem, da bi jim otroci bili oziroma postali ulttraneposobni. Ne vidijo dlje od svojega ušesa.

  • k0libri 14:10 17.februar 2017.

    Se strinjam. Sistem se gre poneumljanje otrok, sistem pa pospešeno poneumljajo (ultrakonzervativni) starši, pardon, mame.

  • onyxx 13:40 17.februar 2017.

    kolibri, se strnjam z napisanim

  • onyxx 13:38 17.februar 2017.

    večina otrok zna seštevati do 20 še preden gre v šolo, problem današnjega šolstva je ta, da otrok, ki dejansko nezmorejo, ne vpisujejo več v t.i. posebne šole, ampak jim mamice priskrbijo odločbo, da so kao hiperaktivni...beri-nikoli ničesar sposobni in ...prikaži več nikoli za nič odgovorni

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.