PLUSI, MINUSI |
Plus: Udobna in prostorna notranjost, prilagodljiv prtljažnik, motor, lega na cesti, pogon, dodatni žarometi na strehi. Minus: Zasičenost s stikali na sredinski konzoli, kljub kameri za vzvratno vožnjo smo pogrešali parkirne senzorje. |
Prostoren in udoben
Vse to se še kako pozna v notranjosti. Ta deluje prijazno, prepričata kakovost izdelave in
položaj za volanom. Prostora je za pet ljudi, ki bodo zahvaljujoč sedežem in podvozju udobno
potovali tudi na daljših poteh. Dvobarna armaturna plošča v sebi skriva sredinsko konzolo,
napolnjeno z raznovrstnimi stikali, ki pa od voznika terjajo veliko pogledov s ceste in privajanja;
s stališča ergonomije je x-trail tako ne odnese z odliko. Lastnikom prejšnjega X-traila bo v oči
padla tudi selitev merilnikov iz sredine armaturne plošče nazaj za krmilo. Odlagalnih površin je
dovolj.
Prostornina prtljažnika je prav tako zrasla in sicer na spodobnih 603 litrov, s podrtimi sedeži pa na 1.773 litrov. Zaradi nizkega dna je nalaganje tovora kar se da olajšano. Posebnost testnika so bili tudi strešni nosilci, v katere so bili vgrajeni dodatni žarometi.
Za pogon testnika je skrbel Renaultov dvolitrskih dizelski motor M9r s 127 kW (173 KM) z vbrizgalkami piezzo, filtrom trdnih delcev in dvema izravnalnima gredema. Motor sicer ne vžiga najbolj prepričljivo, se pa oddolži z mirnim tekom in odzivnostjo. Navora je za 360 Nm, poveprečna poraba na 100 kilometrov pa se je približala devetim litrom. Čeprav je imel testnež vgrajeno kamero za vzvratno vožnjo, ta ni nudila dovolj informacij o dogajanju za vozilom.
Kljub zajetni teži avtomobil ob takšnem pogonu ne deluje niti najmanj pohlevno, lega na cesti pa je zahvaljujoč posodobljenemu sistemu 4x4-i all mode, ki prilagaja pogon glede razmere na cesti (ali brezpotju), zelo dobra in je med boljšimi tudi v primerjavi z veliko dražjo konkurenco SUV.