Tehnologija, poimenovana Travolution, deluje po principu komunikacije med centrom za nadzor semaforjev in "pametnimi" avtomobili. Travolution na podlagi podatkov o stanju prometa in zelenih ciklih najprej optimizira delovanje vseh semaforjev, tako da omogočajo kar največjo pretočnost.
Istočasno posebej opremljeni semaforji merijo hitrost vozil in njihovo oddaljenost od križišč ter jim na podlagi izračuna sporočajo, kako hitro se morajo peljati, da bodo ostali znotraj zelenega vala. S tem voznikom ni treba po nepotrebnem pospeševati ali zavirati, kar pripomore k nižji porabi goriva, nižjim emisijam CO2 in manjši obrabi zavor.
Audi je v "rodnem" Ingolstadtu s sistemom Travolution za zdaj opremil 50 semaforjev in po enega A5 in A6. Kmalu naj bi na seznam dodali še 50 križišč ter okoli 20 vozil, s katerimi bodo dodatno testirali učinkovitost sistema.
Pri proizvajalcu, ki je več kot milijon evrov vreden projekt razvil ob sodelovanju več partnerjev in ob podpori bavarske vlade, so prepričani, da se s tovrstno tehnologijo lotevajo reševanja prometnih zagat na način, ki je bil doslej še vse premalo izkoriščen. O tem, kdaj bo tehnologija na voljo v serijski proizvodnji, še ne govorijo.