Čeprav so informacije pred salonom v Frankfurtu, kjer bo 4.527 mm dolgi model (2.650 mm medosne
razdalje) uradno debitiral, še skope, pa je že jasno, da novi vstopni model v Ferrarijev svet nudi
veliko vsebine in užitkov.
Njegovo zunanjo obliko so zrisali pri Pininfarini, notranji del je delo Ferrarijevega
oblikovalca Donata Coca. Vsaj zunanjost se v precejšnji meri naslanja na koncept Mille Chili iz
leta 2007, po prvih slikah lahko zapišemo, da gre za zelo dinamičen, a hkrati skladno in čisto
oblikovan izdelek. Notranjosti Italijani še niso pokazali, pravijo pa, da navdih črpa iz F1 in da
je pri postavitvi notranjih elementov na kokpitu imel veliko besede tudi Michael Schumacher.
Biser pod pokrovom
Eden izmed vrhuncev se skriva pod (kakopak prozornim) pokrovom, kjer je vgrajen popolnoma
novi V8 4,5-litrski motor. Ob pomoči neposrednega vbrizga zmore največjo moč 419 kW ( 570 KM) pri
impresivnih 9.000 vrtljajih. Kar 80 odstottkov od 539 Nm navora je na voljo "že" pri 3250
vrtljajih. Ob podatku, da je navora za četrtino več kot v športni različici F430 scuderia, je več
poudarka tudi na varčnosti, na 100 km povprečno hitre vožnje naj bi kupe porabil 14 litrov bencina.
Na prevožen kilometer v zrak spusti 320 g CO2.
Glede na kubaturo gre za najmočnejši Ferrarijev motor doslej, saj na liter delovne
prostornine vozniku pod pedalom rezgeta kar 125 KM. Ob neto masi 1380 kg to dovoljuje izjemne
pospeške. Do prve stotice tako 458 mine "pod 3,4 sekunde," končna hitrost je po navajanju tovarne
višja od doslej za ferrarijeve V8 nedosegljivih 325 km/h.
Tako kot model california ima tudi 458 vgrajen 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko, ki
poganja zadnji par koles. Vse skupaj je začinjeno z aerodinamičnimi rešitvami, kot je recimo
zapiranje vstopnika za zrak pri visokih hitrostih, kar ustvarja dodaten pritisk na sprednji del.
Tega je tako pri hitrosti 200 km/h zajetnih 140 kilogramov, kar je zelo dober rezultat, če
upoštevamo, da 458 nima vidnejših spojlerjev. Tudi zavore na 20-palčnih platiščih (235/35 spredaj,
295/35 zadaj) so seveda vrhunske, od 100 km/h do popolne ustavitve avtomobil potrebuje le 32,5
metra ceste.
4
ogledov
Rojen je novi ferrari!
Tukaj je! Ferrari je predstavil naslednika modela F430. Model 458 italia prinaša najnovejše, kar ta hip premorejo delavnice v Maranellu. In tega je impresivno veliko.