Magazin
11 ogledov

Na enak dopust za polovico cene

Grčija Shutterstock
Cenejše ni tudi slabše, poudarjajo portali, ki za skupinsko nakupovanje ponujajo turistične storitve z od 50 do 80 odstotnimi popusti.

Dobre izkušnje, revna kot cerkvena miš. Tako je ena od uporabnic portalov za skupinsko nakupovanje komentirala, zakaj se odloča zanje. Da so kupci z njimi večinoma zadovoljni, pa pove tudi podatek, da pri Zvezi potrošnikov Slovenije doslej niso dobili niti ene utemeljene pritožbe.

Zakaj se vedno pogosteje odločamo za spletne skupinske nakupe, tudi kadar gre za oddih, je za Žurnal24 pojasnil Denis Potočnik s Kuponko.si, kjer so pred kratkim izvedli anketo, v kateri je kar 95 odstotkov ljudi izrazilo željo po čim več ponudbah s področja turizma.
Ljudje kupujejo samo še impulzivno in obenem gledajo na vsak evro. Če ima kupec akcijo, na voljo pa pet dni, se bo odločil hitreje, kot če dobi letak, pravi in poudarja, da se Slovenija zelo razlikuje od tujine.

Najpomembnejša je cena

Za Slovence je najpomembnejša cena. Če objavimo dve ponudbi in ena vključuje vse, druga pa samo nočitev z zajtrkom, bo raje kupil drugo, čeprav je ta le malo cenejša, in potem raje doplačeval ter na koncu porabil več denarja, nakupovalne navade Slovencev opisuje direktor portala Kuponko.si, kjer vsak dan objavijo najmanj eno turistično ponudbo, ki je po navadi objavljena pet dni.

Približno eno turistično ponudbo na dan objavijo tudi pri Kolektivi, kjer je storitev s področja turizma trenutno približno 20 odstotkov vse ponudbe, od teh pa jih je v (pred)počitniškem času približno pol namenjenih tujini. In to po takšnih cenah, da jim je včasih že težko verjeti.

Kupci se zavedajo vrednosti

Naše delo je, da pripeljemo ponudbo v isti kakovosti in po čim nižji ceni do kupca. Manj ko je ponudnik znan, večji popust mora dati, da bi do njega prišli ljudje, vsak kupec pa se mora vprašati, ali je temu tako ali pa je cena, ki je bila postavljena na začetku, že v osnovi previsoka, ekstremno nizke cene pojasnjuje Zoran Savin, direktor Kolektive, ki doseže od 150 tisoč do 200 tisoč ljudi na dan. Ob tem dodaja, da se kupci, kadar se zavedajo vrednosti ponudbe, nič ne sprašujejo.

Na kaj paziti?

  • Podrobnosti. Natančno preberite podrobnosti in pogoje v ponudbi, v katerih je navedeno, kaj cena vključuje in česa ne ter katera so morebitna doplačila, med katerimi so turistične takse, doplačila za male živali in podobno. Pozorni bodite tudi na to, pod kakšnimi pogoji in do kdaj je kupon unovčljiv ter koliko kuponov lahko unovči ena oseba. Pri tem se morate zavedati, da rezervacije, sploh med šolskimi počitnicami oziroma poleti, ni dobro opravljati tik pred zdajci, ker morda ne boste dobili želenega termina.
  • Nasveti. Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) svetuje, da kuponov ne kupujete na zalogo in pri tistih, ki vas ne seznanjajo ustrezno z vašimi potrošniškimi pravicami, ter opozarja, naj vas objavljene fotografije ne prepričajo, da bi se prehitro odločili za nakup. ZPS poudarja, da storitev kupite le, če jo res potrebujete, oziroma ne pustite, da vas popusti napeljejo k nepremišljenemu nakupovanju oziroma temu, da bi kupovali več, kot potrebujete oziroma kot lahko plačate.
Komentarjev 1
  • Realist 16:51 13.junij 2012.

    Naša družina že nekaj let dopustuje in letuje vedno z isto agnecijo, mi se obračamo kar na Tuš potovanja to pa zato ker smo do sedaj vedno dobili tisto kar smo se zmenili in nam nikoli dosedaj niso ponujali kaj ...prikaži več manj. Pa še vedno dobimo kak poust oziroma z nakupi v Tuševih trgovinah s pomočjo kuponov prvarčujemo tudi do 200€. Kar je samo dodaten plus. Tiste agencije, ki delajo na masovki še nikoli niso bile dobre.