Slovenija
1570 ogledov

McDonald's po očitkih o seksističnem oglasu: "To je šele začetek kampanje"

neznan avtor
V McDonald'su pravijo, da se zgodba šele začenja.

Po tem, ko je na ulicah zaokrožil oglas za sladoled Pistacija 2.0 s sporočilom "Nisi bil ti. Jaz sem bila kriva. Plis, pokliči me", se je oglasil Inštitut 8. marec in McDonald'su očital, da oglas romantizira toksične in celo nasilne odnose, smo poročali. "Romantiziranje občutka krivde, poniževanja in prevzemanja odgovornosti za nekaj, česar nisi povzročil, ni duhovito. Ni izvirno. In zagotovo ni neškodljivo," so zapisali na družbenih omrežjih.

Pri McDonald'su obljubljajo: to ne bo edini takšen oglas

Danes so se za portal Žurnal24 z McDonald'sa odzvali na očitke. Kot pravijo, je to zgolj prvi del širše kampanje: "Trenutni oglasi so del uvodne, dražilne ("teaser") faze in niso samostojen komunikacijski element." 

Kampanja sicer oznanja vrnitev priljubljenega sladoleda s prenovljenim pistacijevim prelivom. Tako se kampanja, ki jo je zasnovala lokalna oglaševalska agencija FUTURA DDB, nanaša na prenovljeni okus pistacijevega sladoleda: "Prvič smo Pistacijo 2.0 predstavili pred dvema letoma, a okus takrat ni izpolnil pričakovanj. Letos smo recept na željo ljubiteljev sladoleda povsem prenovili in želeli jasno sporočiti, da smo jih slišali. V kampanji se Pistacija 2.0 opravičuje za prejšnji okus in na zabaven način prosi za novo priložnost. Glavno sporočilo kampanje je jasno: tokrat je pistacija res zakon." Trdijo, da je njihova kampanja preprosto "kreativno oglaševanje sladoleda" in da so želeli s tem na zabaven način sporočiti vrnitev izboljšanega okusa.

"Očitki so postavili kampanjo v napačen kontekst"

V duhu jezikovne igre pa je – kot pravijo – pistacija dobila "žensko identiteto", kar je razlog, da se v oglasu prav ona opravičuje: "Pistacija nastopa v ženski obliki, ker je tudi beseda ženskega spola; če bi šlo za lešnik, bi bila komunikacija v moški obliki." 

Na McDonald'su tako menijo, da so očitki postavili kampanjo v napačen kontekst. Pistacija se – kot produkt – "opravičuje" za prejšnji okus, ki ni zadovoljil pričakovanj.

"Vsebina plakata nikakor ne spodbuja k normalizaciji nasilja nad ženskami in seksizmu – to odločno zavračamo," pri McDonald'su vztrajajo, da je kampanja zasnovana brez kakršnihkoli namenov, ki bi lahko bili razumljeni kot spodbujanje toksičnih vzorcev ali nasilja. Pričakujemo pa lahko torej, da bo McDonald's v prihodnjih dneh objavil nove oglaševalske elemente, ki bodo dodatno razložili ozadje in namen komunikacije, povezane z vrnitvijo sladoleda Pistacija 2.0.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 6
  • atamama 16:16 17.april 2025.

    Izgleda da imajo v firmi preveč zahodno šolano vodstvo in da niso vajeni poslovanja pri nas. Nevladniki vik in krik ki se ga zelo hitro pomiri z dovolj visokimi številkami nakazila. Če pa je to v direktni-papirni obliki pa je ...prikaži več to obliž, ki zdravi vse rane, duševne in moralne. Naj pogledajo tako kot pravi moja soseda, kdor maže ta vozi.....

  • h4ck3r 16:05 17.april 2025.

    Kaj tem v 8.marcu je res tako zelo dolgčas? Kaj če bi se že počasi zamislil nad svojim brezveznim pritoževanjem in kampanjami in začeli razmišljati kako lahko bolj konkretno pomagajo družbi. S takšnimi akcijami in objavami drsimo samo še globlje ...prikaži več v blaznost, ki je že tako preveč prisotna v današnji družbi.

  • 4krogci 15:48 17.april 2025.

    Mene bolj zanima kaj je blo narobe z prelivom karamela, da so spremenil v to slano karamelo n ni nobeni stvari podobna!!