Šport
29 ogledov

Stožice bodo Arena Triglav za 2,5 mio. €

Stožice, koncert, Sidhharta Nik Rovan
Osrednji slovenski športni objekt – Arena Stožice – bo, kot kaže, z uvodom v leto 2012 dobil ime po najmočnejši slovenski zavarovalnici. Kot je povedal predsednik uprave Zavarovalnice Triglav, Matjaž Rakovec, so pogajanja tako rekoč pri koncu, Stožice pa naj bi po novem letu nosile ime Arena Triglav. Za petletno pogodbo 2,5 milijona evrov.

Matjaž Rakovec, prvi mož Zavarovalnice Triglav, ni skrival številk. Zavarovalnica namerava za pet let postati generalni pokrovitelj stadiona in dvorane v Stožicah, cena na sezono je 500.000 evrov. "Objektu bomo dali novo vsebino in z njo okrepili blagovno znamko Triglav, povečali pa tudi prepoznavnost dvorane in športa. Eno je pojavljanje našega imena, drugo pa, da skupaj z areno naredimo hram slovenskega športa, ustanovimo fundacijo za razvoj mladih, ki imajo tukaj domicil, in omogočimo prav vsem, da se udeležujejo športnih dogodkov v Stožicah," je predvidene aktivnosti razkril predsednik uprave.

Zamisli v Triglavu so zelo široke. Trenutna vsebina stadiona in dvorane so koncerti in tekme, v Triglavu pa imajo v mislih tudi vrsto drugih aktivnosti, razstave in prireditve v zvezi z največjimi uspehi slovenskega športa, nekakšen slovenski športni hram slavnih: "Gre za dodano zgodbo uspešni akciji in seveda nadgradnjo družbene odgovornosti v Triglavu. Nekaj podobnega delamo tudi v Planici."

Sodelovanje s Stožicami je po Rakovčevem mnenju poslovno izredno zanimivo. Raziskave, natančne številke so poslovna skrivnost, so pokazale, da je prav ta projekt lahko najbolj dobičkonosen med vsemi sponzorskimi projekti v podjetju. "Smo v sklepnih pogajanjih in verjetno bodo ta v 14 dneh končana. V grobem je vse dogovorjeno, gre le še za malenkosti, a kot kaže, se bo objekt po novem letu, to je nek logičen termin, imenoval Arena Triglav," še pravi Rakovec in dodaja, da tudi zavarovalnico čaka še veliko dela, saj bo treba do takrat poskrbeti tudi še za manjkajočo opremo in vsebino.

Projekt je za Triglav zelo pomemben predvsem za poslovanje na celotnem področju Balkana, kjer je slovenska zavarovalnica trenutno najmočnejša v regiji. "Prav je, da ime prevzame slovensko podjetje, saj je prepoznavnost Stožic izjemna in ponuja veliko priložnost tistim podjetjem, ki poslujejo na področju bivše Jugoslavije," še pravi Rakovec.

A Stožice so le kamenček iz oglaševalskega in sponzorskega mozaika Triglava. Že vrsto let v zavarovalnici podpirajo številne športe, močan projekt je vsako leto planiška skakalna prireditev, zavarovalnica sodeluje s smučarsko zvezo, košarkarji Olimpije in vrsto klubskih športov.

Komentarjev 1
  • zic 10:32 04.oktober 2011.

    Arena Triglav.......en velik lajk za ime....je všečno in pravo!!! končno neki, da se reče!