Svet
63741 ogledov

Potrošniki izbrali: Največji nateg je Milka

Milka Alpine Milk Profimedia Tablica čokolade Milka.
V obširni anketi so potrošniki izbrali najbolj predrzno oglaševalsko laž leta na področju prehrambnih izdelkov.

Čokolada Milka z okusom alpskega mleka je bila izbrana za največjo prevaro leta med prehrambnimi izdelki, so pokazali rezultati ankete nemške iniciative Foodwatch, ki ščiti pravice potrošnikov v povezavi s kakovostjo hrane.

"Gre za šolski primer skrčflacije, kar je glavni razlog, da so jo potrošniki izglasovali kot največjo oglaševalsko laž leta," so zapisali pri Foodwatch.

Izdelku slovitega proizvajalca so podelili posebno "nagrado" - Goldener Windbeutel, kar bi lahko prevedli kot "zlata smetana". Za Milko je glasovalo kar 34 odstotkov vprašanih.

Multinacionalka Mondelēz, ki ima v lasti blagovno znamko Milka, je v nekaj mesecih ceno tablice z okusom alpskega mleka z 1,49 evra podražil na 1,99 evra, obenem pa težo čokolade s 100 zmanjšala na 90 gramov.

Pri Foodwatch so izračunali, da se je ob upoštevanju obeh parametrov cena čokolade povečala kar za 48 odstotkov. Mondelēz je dvig cen obrazložil z rastjo cene kakava na globalni ravni, pa tudi povečanjem drugih stroškov, ki vplivajo na maloprodajno ceno.

Losos, še ena čokolada in margarina

Na drugo mesto so nemški potrošniki postavili dobavitelja norveškega dimljenega lososa, ki je na udaru zaradi obtožb o nespoštovanju pravic živali. 

Na tretjem mestu se je znašla čokolada Menstru Chocobar, ki zavaja o učinkih blaženja menstrualnih tegob. 

Četrto mesto je pripadlo margarini Rama, ki zavaja s trditvijo, da gre za "100-odstotno naravne sestavine".

margarina Rama | Avtor: Profimedia Profimedia

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 15
  • Nevica 06:25 16.julij 2025.

    Mene najbolj motijo naravne krave, ki dajejo mleko brez laktoze!!! Ta reklama informacijsko zavaja OTROKE! Milka je po svizcu ni imela solidne reklame, vse so "nežno" goljufanje kupcev, zdrizaste reklame, ki sploh ne vedo več kako bi človeku zlezle v ...prikaži več v denarnico....To je edina čokolada po kateri me peče grlo.

  • sandi76 22:36 15.julij 2025.

    "Multinacionalka Mondelēz, ki ima v lasti blagovno znamko Milka, je v nekaj mesecih ceno tablice z okusom alpskega mleka z 1,49 evra podražil na 1,99 evra, obenem pa težo čokolade s 100 zmanjšala na 90 gramov." Ste se končno zbudili ...prikaži večli ? To je praksa ogromnega števila proizvajalcev prehranskih izdelkov !

  • Igx8gx8z 19:01 15.julij 2025.

    Milka je itak zanič. Premastna in presladka packarija

Sorodne novice