Stranke Netflixa s cenejšo naročnino z oglasi se bodo morale naslednje leto pripraviti na več oglasnih premorov, poročajo tuji mediji.
Gledalci s cenejšo naročnino ne bodo mogli več ustaviti predvajanja oglasov, ti se bodo namreč odvrteli do konca. V oglasnih formatih bo uporabljena tudi generativna umetna inteligenca.
Pri Netflixu so sicer napovedali, da bodo "oglaševanje povezali s svetom svojih programov", da bodo torej oglasi prilagojeni strankam.
Pri tem jim bo pomagala umetna inteligenca, aplicirana na lastni oglaševalski platformi, ki jo je Netflix razvil s partnerskim Microsoftom.
Ta omogoča personalizacijo oglasov na podlagi več kot stotih interesnih kategorij, vključno z "življenjskimi obdobji" gledalcev.
Hitra rast
Netflix ima po vsem svetu skoraj 100 milijonov naročnikov z naročniškim modelom z oglasi, še novembra jih je imel zgolj okoli 70 milijonov. Zaradi izrazite rasti je Netflix postal zanimiv za nove oglaševalce, ki pa želijo sodelovati pod ustreznimi pogoji.
Pri Netflixu sicer pričakujejo, da bo njihovo storitev do konca leta 2026 skupno uporabljalo okoli 700 milijonov ljudi po vsem svetu.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Tu in tam kdaj malo aktiviraš Netflix in to je to,več od tega si ne zaslužijo,HBO mu sledi ,je pa še večje skropucalo,ko že misliš kako boš imel kaj gledat pa hitro zmanjka materijala,ker je več ali manj sama brezvezarija,filmi… ...prikaži več novi pa joj joj kako so zanič.