Focus RS500 je odet v mat črno barvo s črnimi platišči (dimenzije gum 235/35 R19), izza katerih butajo na plan rdeče zavore Brembo. Sprednja sedeža Recaro sta v črni barvi, druge dobrote, kot so keyless start, dvoobmočna klima in Sonyjevo ozvočenje, pa so že znane. Dodane so še oznake RS500, vsak avtomobil bo imel ploščico z zaporedno številko od 1 do 500.
K bistvu: petvaljnik ima namesto 225 kW (305 KM) 257 kW (350 KM), navora je za 460 Nm. Končna hitrost ostaja pri 263 km/h, je pa pospešek od 0 do 100 km/h s 5,9 skrajšan na 5,6 sekunde. Čeprav je originalni RS že tako znan po enem najboljših zvokov med konkurenti, so se pri izvedenki RS500 še malce bolj potrudili.
Naročila že pobirajo, kupcem pa bodo dobavljeni ob koncu leta. Gotovo jih bo kar nekaj ostalo praznih rok in z rdečimi očmi, kljub ceni, ki se bo gibala okoli 40 tisoč evrov.