Avto
17 ogledov

DS 3 in DS3 cabrio dobila nov obraz

Prenovljeni DS 3
1/24
DS
Pri znamki DS so še drugič prenovili aktualno generacijo modela DS 3, ki je ob začetku prodaje še nosila logotip znamke Citroën. Novosti se nanašajo na zunanji in notranji videz, nov je zaslon v potovalni kabini, več je možnosti povezljivosti, novosti so tudi pri pogonu.

Po prenovljenem DS5 in DS 4 so pri francoskem PSA Peugeot Citroënu pripravili še prenovljeni najmanjši model iz ponudbe DS - DS3. DS 3 je bil predstavljen že leta 2009 in je bil prvi član družine DS. Do danes so prodali 390.000 modelov.

Leta 2014 je znal zavirati sam

Francozi so ponudbo pri DS 3 v preteklih letih obogateli z novimi motorji in tudi novimi različicami, kot je športna in omejena serija DS 3 racing z 1,6-litrskim turbo motorjem z 152 kilovatov moči (207 KM) in tudi DS 3 cabrio.

Prva manjša prenova je bila narejena že leta 2014, ko so DS 3 rahlo spremenili zunanji dizajn, dobil pa je tudi sistem za samodejno zaviranje pri nizkih hitrostih - Citroënov Active City Brake sistem, dobil je nove žaromete, v paleti motorjev pa dva dizelske motorja BlueHDI 120 in BlueHDi 100, kot tudi bencinski motor e-VTi 82 ETG).

Lepotne in tehnične spremembe

Zdaj so pri DS, ki je že leto dni samostojna premium znamka, pripravili novo, večjo prenovo za model DS 3, ki ga bo javnost lahko v živo spoznala v začetku marca na avtomobilskem salonu v Ženevi.

Vizualne spremembe so doletele motorno masko s kromiranim okvirjem, novi so tudi blatniki. Dodali so nove barve in bolj kakovostne materiale v notranjosti, kot so v usnje oblečeni sedeži z motivom ročne ure (to smo spoznali že pri modelu DS 5). V armaturno ploščo so vgradili nov in večji 7-palčni zaslon občutljiv na dotik, novost so sistemi za povezljivost MirrorLink za Android telefon in Apple CarPlay za iPhone. Pričakujemo lahko tudi dodatne možnosti personalizacije.

Prostornina prtljažnika ostaja nespremenjena, to je 285 litrov pri kombilimuzini in 245 litrov pri kabrioletu. Med motorji lahko kupci izberejo tudi 1,2-litrski PureTech bencinski motor z 96 kilovatov moči (130 KM), kot tudi klasični šeststopenjski samodejni menjalnik, ki je na voljo v šibkejši različici PureTech 110.

Namesto DS 3 racing, DS 3 performance

V ponudbi je tudi športni DS 3 performance, ki zamenjuje DS 3 racing, 1,6-litrski THP motor pa v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom zmore 153 kilovatov moči in 300 Nm navora. DS 3 performance je še 15 milimetrov nižji in ima širša kolesa (za 26 milimetrov spedaj in 14 milimetrov zadaj), zmogljivejše zavore z diski 323 milimetrov spredaj in 249 milimetrov zadaj, lahka 18-palčna platišča, kot tudi torsen LSD diferencial in športni izpušni sistem z dvema zaključkova izpušne cevi.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.