Ferrari enzo je po predelavi še močnejši. 514 kW/700 KM (+29 kW/39 KM) pri 8200 vrt/min, in 715 Nm
(+58 Nm) pri 5800 vrt/min pomeni pospešek 22 sekund. Seveda do 300 kilometrov na uro, medtem ko do
200 kilometrov na uro avtomobil pospeši v 9,5 sekund, do 100 kilometrov na uro pa v manj kot 3,5
sekunde. Največja hitrost presega 370 kilometrov na uro.
Izboljšave motorja so zajele elektroniko, zračni in izpušni sistem, kar ga po karakteristikah
zelo približa superšportnemu modelu FXX. Izpušni sistem je mogoče s stikalom uravnavati iz potniške
kabine. Po vzoru FXX so strokovnjaki za tuning reprogramirali menjalnik, medtem ko so standardna
platišča zamenjali z novimi, spredaj 19-palčnimi, zadaj pa še številko večjimi. Stik s podlago so
vzpostavili s pomočjo Michelinovih pnevmatik dimenzij 265/35 R19 oziroma 335/30 R20.
Verjetno predelave ne bo v standardni ponudbi podjetja. Zato so tudi razprave o ceni brez
pomena. Že serijski enzo se je pri veliko voznikih pokazal za neukrotljivega, kar je v končni fazi
pripeljalo do tega, da je postal ogrožena avtomobilska vrsta.
9
ogledov
Edo se je lotil enza
Nemško podjetje za radikalno predelavo specialnih avtomobilov Edo nadaljuje svoje poslanstvo. Na tapeti je spet ferrari, tokrat najekskluzivnejši model.