Največ pozornosti je izzval novi mercedesov štirivaljni diesotto motor, ki združuje najboljše
lastnosti bencinskih in dizelskih agregatov. Le 1,8 litrski motor razvije kar 175 kW (238 KM), pri
speljevanjih pa mu pomaga še elektromotor moči 15 kW. Največji navor je 400 Nm, pospešek od 0 do do
100 km/h pa znaša vsega 7,5 sekunde, medtem ko je končna hitrost omejena na 200 km/h. Kljub
zmogljivostim poraba znaša samo 5,3 litra, emisija ogljikovega-dioksida pa 127 gramov na prevoženi
kilometer.
Med vožnjo pri nizkem številu vrtljajev se diesotto ugasne, v primeru enolične vožnje in
zaviranja električni motor obnavlja energijo in jo skladišči v visoko voltažne baterije. Pri
zagotavljanju udobja v F700 pomaga aktivno podvozje, povezano z novo tehnologijo "pre-scan". Sistem
s pomočjo dveh laserjev skenira podlago pred avtomobilom in v naprej samodejno prilagaja obeso
avtomobila. tehnološko novost predstavlja tudi novi SERVO-HMI (Human Machine Interface) sistem, ki
je neke vrste virtualni asistent s katerim lahko voznik komunicira. Koliko idej se bo s
koncepta preneslo na serijski model bo pokazal čas.
6
ogledov
F700 zvezda med zvezdami
Najpomembnejši mercedesov izložbeni primerek na letošnjem frankfurtskem "auto showu" je študijski F700, ki v mnogo čem kaže v katero smeri bo šel razvoj Mercedesove tehnologije in oblike.