Kar se tiče lepote, je najpomembnejša novost novi prednji konec, oblikovalsko zasnovan na novem
mondeu. Spremembe prinašajo pozitivne izide: focus je videti resnejši in do neke mere bolj
prefinjen. Če izvzamemo dražje različice s kromiranimi detajli zunanjosti, ki bodo privlačili
poglede izza vsakega vogala, je treba na novem focusu izpostaviti še zadnjico. Steklo zadaj je nove
oblike in dimenzij, na popisu novosti pa so še svetila, opremljena s tehnologijo LED.
Tudi potniški prostor "diši dražje". Izpostavili bi ergonomijo in antialergijske ter
kvalitetne materiale. Plastika armature je mehkejša in prijetna na otip ter na videz. Na novo je
oblikovana plošča z instrumenti. Kupce dražjih modelov, bolj natančno titaniuma, bo razveselila
nova oblika osrednje konzole z vgrajenim nastavkom za roko in ogromnim predalom. S seznama možnosti
omenimo še gumb za zagon motorja, vtičnico 230 V in USB-priključek.
Največja novost s področja mehanike je implementacija novega robotiziranega šeststopenjskega
menjalnika z dvema sklopkama, ki so ga razvili skupaj z Getragom. Fordov odgovor na VW-je DSG nosi
ime powershift. Ponudili ga bodo še v C-maxu, in to v kombinaciji z dizelskim motorjem 2.0 TDCi v
izvedbi z 81 kW/110, oziroma 100 kW/ 136 KM. Ford pa začenja še z ekološko serijo proizvodov
primernega imena ECOnetic.
Po našem mnenju je ta rahla preobrazba več kot dobra poteza, saj gre za enega boljših
kompaktnih vozil, ki je pri nekaterih kupcih ostal spregledan ravno zaradi nezanimive oblike. Kot
kaže je bila "kinetična" oblika izbrana prav zaradi tega vzroka, kakšni bodo izidi prenove, pa bomo
izvedeli v začetku februarja, ko se bo začela prodaja. Coupe-cabriolet in različica ST bosta luč
sveta ugledali nekaj mesecev pozneje.
10
ogledov
Ford focus: preobrazba
Ford focus je edini avtomobil, ki je bil istočasno razglašen za avtomobil leta tako v Evropi kot tudi v ZDA. To je razlog, da pod drobnogled vzamemo njegovo prvo preobleko, odkar je predstavljena druga generacija tega priljubljenega fordovega modela.