Avto
40 ogledov

Hyundai i40 ob prenovi dobil več modernih tehnologij

Hyundai i40
1/20
SAA
Aktualna generacija Hyundaija i40 je pri nas že štiri leta. Poleg prostornosti in prepoznavnega dizajna je z leti korak s passatom, mondeom in drugimi novimi predstavniki D segmenta izgubljal predvsem na področju najmodernejših tehnologij. Po prenovi bo tudi na tem področju konkurenčnejši. Cene se začnejo pod 20 tisočaki.

Hyundaijevi inženirji in oblikovalci so bili bolj zaposleni, kot izgleda prvi pogled na prenovljeni model i40 (prenovljena sta tako limuzina, kot karavan).

Predstavniku D segmenta so nadeli videz, ki je bolj soroden modelu i30. To pomeni, da je dobil novo masko motorja, luči za meglo so v led tehnologiji, prav tako dnevne luči v žarometih spredaj, ki so lahko bi-ksenonski in kombinirani s tehnologijo samodejnega zasenčenja, niso pa na izbiro polni led žarometi. Tudi žarometi zadaj svetijo v led tehnologiji in ponujajo novo grafično podobo. Modernejši je tudi videz aluminijastih platišč.

Novi asistenčni sistemi

Hyundai i40 | Avtor: SAA SAA
Pri Hyundaiju izpostavljajo, da so v potovalno kabino, ki ni doživela volumenskih sprememb in ostaja med najbolj radodarnimi v razredu, vgradili boljše in prijetnejše materiale. Prtljažna vrata se odprejo samodejno, ko se s ključem v žepu približamo zadnjemu delu vozila, voznik lahko v mrzlih zimskih dneh roke ogreje na ogrevanem volanu, na izbiro je tudi pomična panoramska streha.

Med novostmi sta dva nova audio sistema. Naprednješi prihaja v kombinaciji z 4,3-palčnim TFT zaslonom, na katerem se prikazuje slika pogleda zadnje kamere in digitalnim radijem za boljši sprejem. Navigacijski sistem prihaja v kombinaciji s sedempalčnim TFT barvnim zaslonom na dotik, z izboljšano grafiko, ki se prikazuje v 3D tehnologiji.

Med novosti na seznamu asistenčnih tehnologij je sistem za zaznavo prometnih znakov, ki voznika preko TFT zaslona opozarja ob prekoračitvi predpisane hitrosti, sistem LAKS opozarja in pomaga ob nenamerni menjavi voznega pasu, sistem za zasenčenje žarometov s pomočjo kamere spremlja približevanje nasproti vozečih vozil in samodejno izklopi dolge luči.

Hyundai i40 | Avtor: SAA SAA

Cene pod 20 tisočaki

Motorji zadostujejo normam Euro 6, z izbolšavami so tudi bolj ekonomični, vsi so opremljeni z bluedrive tehnologijo( start&stop). Na izbiro sta dva dizelska in dva bencinska motorja z močjo od 85 kilovatov (116 KM) do 131 kilovatov (178 KM). 1,7-litrski turbodizelski motor prihaja z močjo 85 kilovatov moči (115 KM) stane 21.490 evrov, karavan je tisočaka dražji, za doplačilo 700 evrov kupec dobi zmogljivešo različico motorja z 104 kilovatov moči (141 KM). Standardno je na voljo z šeststopenjskim ročnim menjalnikom, za doplačilo 1.900 evrov pa tudi s sedemstopenjskim samodejnim dvosklopčnim menjalnikom.

Bencinski 1,6-litrski motor premore 99 kilovatov moči (135 KM) in stane vsaj 19.900 evrov (limuzina), karavan je tisoč evrov dražji. Za doplačilo 2.500 evrov je na voljo v različici z 131 kilovatov moči (178 KM), za 1.200 evrov doplačila si lahko kupec izbere šeststopenjski samodejni menjalnik.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.