Avto > Testi
897 ogledov

Hyundai i30 z atmosferskim motorjem za voznike stare šole

Hyundai i30
1/21
Saša Despot
Hyundai je letos na pomlad po treh letih na trgu prenovil model i30. Oblikovno se predstavnika najbolj prodajnega C avtomobilskega razreda niso preveč dotikali. To jim zaradi pozitivnih kritik niti ni bilo treba, je pa zato več tehničnih novosti. Nov 1,4 litrski bencinski motor v testnem vozilu je pisan na kožo racionalnim voznikom, a dirkalnih nagnjen ne podpira.

Hyundai je pred leti, ko je v svoje vrste zvabil oblikovalca Petra Schreyjerja, naredil odličen posel. Nemec je poskrbel, da si Kie in Hyundaije, je šef oblikovanja za obe korejski znamki, na salonih pridejo pobliže ogledati tudi šefi nemških avtomobilskih znamk.

Tudi zato ob prenovi ni bilo nikakršne potrebe po večjih spremembah. Vidne razlike se nanašajo na dizajn lahkih platišč in predrugačeno masko motorja, ki je narejena po zadnjih Hyundaijevih oblikovalskih smernicah. Testnik s paketom style je bolj viden zahvaljujoč led dnevnim sijalkam, si pa voznik, ki izbere 1,4-litrski motor, ne more izbrati paketa oprema xenosn, ki zdaj namesto ksenonskih žarometov vključuje biksenonske luči, ki so ponoči v primerjavi s klasičnimi halogenskimi svetili dober dodatek varnosti, medtem, ko opel astra in peugeot 308 ponujata tudi že matrične led žaromete, oziroma polne led žaromete, ki so še korak naprej v tehnologiji svetljevanja ceste.

Hyundai i30 | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Tudi to, da 1,4-litrski pogonski motor, tako bencinski, kot dizelski, ne moremo kombinirati s paketom xenon (ta med drugim poleg biksenonskih žarometov vključuje tudi TFT zaslon med merilniki, ki prikazuje najrazličnejše podatke o vozilu …) namiguje, da je to avtomobil za voznike stare šole, tiste, ki se zmrdujejo nad sistemi za povezljivost, jim turbo pogon ne diši in želijo imeti v vozilu le tisto kar potrebujejo. Nekatere uporabne sisteme in tehnologije, pa je in možnost izbirati na seznamu dodatkov, oziroma že kar sestavljenih paketov, ki stanejo odd 200 do 900 evrov.

Ta vsebina je na voljo le naročnikom.
Prijavite se s klikom na spodnji gumb.
Ta članek je del naše premijske ponudbe. Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa. S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov, ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz. Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.