Avto
32 ogledov

Ko te avto preseneti

1/31
Žurnal24 main
Outback pomeni višjo raven legacyja ali njegovega bolj snobovskega brata. To pomeni, da še nadgrajuje terensko poslanstvo z večjim odmikom od tal in potnikom ponudi še več voznega udobja.

Seveda za občutno višjo ceno. Vprašanje pa ostaja, ali jo tudi upraviči. Pogled h konkurenci, ki ponuja tovrstne različice po znatno višji ceni, pravi, da jo.

Všečno, ne pretirano "nabildana" podoba
Glede oblike je tako ali tako znano, da se outback ne oddaljuje pretirano od podobe karavanskega legacyja, loči ju le višja nasajenost na kolesa, ki znaša tu že povsem terenskih 22 centimetrov, in nekatere plastične obrobe v prid manjši občutljivosti pri vožnji po terenu.

Po prostornosti v samem vrhu
V prvi vrsti se sedi dobro, dobrodošlo je, da sedeža vsebujeta funkcijo ogrevanja, voznikov je še električno pomičen, tudi v ledvenem delu. Slednje v skrajni izbočeni legi kar malce preveč štrli iz položaja, ampak to so malenkosti. Slabše se odreže še glede nenastavljivega naslona za roko, ergonomija predvsem sredinske konzole in stikal na volanu je preprosta in intuitivna. Hvalimo osvetljavo merilnikov, ki je mnogo pred tisto v imprezi, glede opreme dobite vse pričakovano, za kaj več, recimo navigacijo, pa je treba pogledati na seznam doplačil.

 

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Presenečenje sledi v drugi sedežni vrsti kjer je prostora v izobilju, tam bi mirne duše posedli tudi kakšnega Primoža Brezca. Prtljažnik je s 526 litri več kot zadosten primerek karavanske prostornosti D-segmenta, pa čeprav ga kakšen tudi prekaša, a ne za veliko. Zaradi povišanega podvozja je nekoliko oteženo (v primerjavi z legacyjem) le nalaganje, je pa zato rob povsem ravno odrezan, prostor za tem pa pravokotne oblike.

Dizel je logična izbira
O dizlu v nosu smo že pisali in takrat so bile besede večinoma pohvalne. Tako bo tudi tokrat, saj motor preseneti s tihostjo, obenem pa je toliko eksploziven in močan, da smo gledali, ali se pri uvozniku niso zmotili in nam dali v preizkus česa močnejšega. No 2.0-litrski dizel bokserske zasnove je s tem že vpisan v našo knjigo all-star favoritov, pa čeprav 110 kilovatov na papirju ni ne vem kakšen dosežek več. V praksi pa motor pokaže tako športno noto kot tudi zmožnost doseganja majhne porabe (na testu smo v povprečju porabili 7,7 litra goriva), kar se pozna pri avtonomiji, ki znaša občutno preko tisoč kilometrov poti. Motor se najbolje počuti med dva in štiri tisoč vrtljaji, pod to znamko je nekoliko anemičen, nad zgornjo postane malenkost glasen. Ampak vse v mejah pričakovanega. Potovalne hitrosti so lahko tudi zelo visoke, vzmetenje pa zmore prinesti limuzinske občutke tudi drugim potnikom, ne le vozniku. Talent otuback ali bolje rečeno podvozje pokaže tudi v ovinkih, kjer se dobro počuti, na mokrem pa le rad nekoliko zdrsne prek nosu, kar potem korigirata pogon in ESP-sistem. Prvi je kot vedno stalni štirikolesni in eden najboljših na trgu, to pa pomeni visoko postavljeno mejo zdrsa in nadpovprečne terenske zmogljivosti. Od terenske opreme premore še sistem nadzorovanega spusta, ki ga potrebuješ le redko, in sistem hill holder, ki pride prav tudi v mestu.

 

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Glede na vse razumna cena
Glede na vse videno in čuteno ter na cenovno umestitev konkurence je cena pričakovana in niti ne pretirana. Ne moremo pa mimo dejstva, da avto s ceno čez 40 tisočakov ne premore niti parkirnih pomagal, kaj šele kamere, saj to zmorejo tudi mnogo manjši (beri: cenejši) modeli. Dobro bi dela tudi kakšna navigacija, ki je sicer na seznamu doplačil, in denimo usnje ter zmogljiv avdiosistem, ki si ga prav tako lahko omislite proti doplačilu. Pogled na cenik Subarujevih vozil razodene tudi, da je od primerljivega karavanskega legacyja dražji za 3.200 evrov, kar pa glede na vse (tudi bolj premium občutek in prepoznavnost-impozantnost v prometu) prav tako ni veliko. Mi bi se vsekakor odločili za outbacka, po možnosti z dizlom v nosu.

Podatki o vozilu (subaru outback 2.0D)
Motor:
1.998 cm3
Vrsta:
vrstni štirivaljni dizelski
Moč:
110 kW (150 KM)/3.600 vrtljajih na minuto
Navor:
350 Nm/ med 1.800 in 2.400 vrtljaji na minuto
Poraba:
7,7 litra/100 km, 167 g CO2/km
Zmogljivosti:
195 km/h, 9,7 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm):
4.775x1.820x 1.605, medosna razdalja 2.745, prtljažnik (v litrih): 526
Cena:
40.990/ 41.540 EUR

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.