Avto > Kombinirana
933 ogledov

Ford predstavil največjega težaka

Ford transit
1/8
Ford
Ford je napovedal svojega najmočnejšega dostavnika doslej, kar pettonskega transita.

Ford je napovedal uvedbo nove 5,0‑tonske različice modela transita, ki bo kot šasija s kabino in skupno maso 5000 kg pri Fordovih trgovcih od konca leta naprej.

Fordov ‘najkrepkejši’ delavec doslej prinaša kar nekaj mehanskih posodobitev, s katerimi bosta uporabnikom zagotovljena največja nosilnost in zmogljivost, obenem pa bo ohranil trpežnost in vozne lastnosti.

Dodatnih 300 kg dovoljene skupne mase, s katerimi novinec presega prejšnjo najzmogljivejšo različico transita, bo še posebej privlačnih za stranke, ki želijo osnovo za težje nadgradnje.

Transit kot šasija s kabino je idealen za težje odprte nadgradnje, kot so prekucniki ali kesonarji, vozila s platformo za dostop od zgoraj in vozila vlečnih služb z nakladalno rampo. Z večjo dovoljeno skupno maso in 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom iz ponudbe opreme za doplačilo je 5,0-tonski transit kot šasija z enojno kabino odlična osnova za izjemno zmogljivo reševalno vozilo in policijska oklepljena vozila za posredovanje v primeru nemirov ali vojaška komandna in gasilska vozila. 

“Vemo, da je nosilnost ključni dejavnik za produktivnost podjetij, zato je novi Fordov paradni konj med transiti najzmogljivejši dostavnik, kar smo jih izdelali doslej,” je utemeljil novost Hans Schep, generalni direktor področja gospodarskih vozil pri Fordu Evropa. “Prisluhnili smo našim partnerjem, ki se ukvarjajo s predelavami in nadgradnjami, ter njihovim strankam. Dodatno zmogljivost vozila potrebujejo za učinkovito opravljanje svojega poslovanja, pa naj bo to prekucnik, reševalno vozilo ali večji minibus. Trpežna zasnova in prilagodljivost 5,0-tonskega Transita zagotavljata, da je idealna izbira za vsa specializirana opravila.”

Ford transit | Avtor: Ford Ford

Nadgradnje za vsako stranko

Možnost predelav v skladu z individualnimi zahtevami je pogosto ključna zahteva uporabnikov 5,0-tonskih gospodarskih vozil. Pri Fordu zagotavljajo široko paleto različic 5,0-tonskega transita v izvedbi šasije s kabino, saj lahko kupci izbirajo med tremi medosnimi razdaljami, štirimi dolžinami okvirja in enojno ali dvojno kabino s sedeži za do sedem oseb (vključno z voznikom). Največja nosilnost šasije s kabino za nadgradnjo in tovor je 2886 kg, kar ustreza neto nosilnosti do 2558 kg pri tovarniško vgrajeni platformi.

Ford transit | Avtor: Ford Ford

Zmogljivejši mehanski deli za zahtevno uporabo

Vse 5,0-tonske različice Transita imajo zadnji pogon za optimalen prenos moči na podlago pri polni natovorjenosti, Fordov pogonski sklop HDT pa zagotavlja optimalno trpežnost, zmogljivost in učinkovitost pri porabi goriva. Fordov 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue s 170 KM razvije do 390 Nm navora za prevoz težkih tovorov, dopolnjuje pa ga šeststopenjski ročni menjalnik ali 10-stopenjski samodejni menjalnik.

Večje število prestavnih razmerij 10-stopenjskega samodejnega menjalnika omogoča, da lahko motor kar se da veliko časa deluje v območju največje učinkovitosti in zagotavlja bolj odzivno vozno izkušnjo. Prilagajanje prestavljanja v realnem času menjalniku omogoča, da s prilagoditvijo spremenjenim pogojem zagotavlja optimalno izbiro prenosa za izjemno zmogljivost, varčno porabo in prefinjenost v vseh voznih razmerah.

Ford transit | Avtor: Ford Ford

Povečana nosilnost 5,0-tonskega Transita zahteva zmogljivejše mehanske dele, ki omogočajo prevoz težjih tovorov ob ohranjanju preprostega vzdrževanja in uporabe. Šasija je opremljena z zmogljivejšimi sklopi pest, koles in širših zadnjih pnevmatik, ki merijo 205 mm, pa tudi novimi zavorami na zadnji osi za lažje delo s težjimi tovori.

Poleg tega 5,0-tonski Transit v Evropi uvaja zadnjo os z dovoljeno osno obremenitvijo 3500 kg, ki je svojo robustnost in trpežnost že dokazala v modelih transita za Severno Ameriko.

Pri naročilu 10-stopenjskega samodejnega menjalnika je nameščena tudi nova sprednja os z dovoljeno osno obremenitvijo 2100 kg, ki omogoča še 225 kg večjo zmogljivost za prevoz tovora od standardne različice.

Preprostejša vožnja in vzdrževanje

Nova različica transita ima na voljo Fordov najsodobnejši sistem za komunikacije in razvedrilo SYNC 3,3 lahko pa naročijo tudi modul z vmesnikom za nadgradnje, ki zagotavlja izboljšane zmogljivosti za predelana vozila. Ta sistem povezuje elemente predelave s podatki vozila za optimalno varnost in produktivnost – tako na primer ne dovoli dviganja kesona prekucnika, če vozilo ni parkirano z aktivirano ročno zavoro.

Fordove inovativne funkcije za povezave pomagajo operaterjem voznih parkov načrtovati vzdrževanje in pregled nad varnostjo vozila, kar vodi do povečanja časa uporabe. Modem FordPass Connect4 je del standardne opreme in omogoča brezžične posodobitve programske opreme za manj obiskov servisov ter prikaz ključnih informacij, kot so lokacija vozila, življenjska doba motornega olja in tlak v pnevmatikah prek aplikacije FordPass Pro,5 kar poenostavi upravljanje vozila. Za večje vozne parke FordPass Connect uporabnikom omogoča dostop do proizvajalčevih podatkov o vozilu z uporabo sistema Fordove telematike za učinkovitejšo upravljanje in optimizacijo voznega parka.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 2
  • Porko2 11:15 03.oktober 2020.

    Ta pa je tako grd, da bo mogoče čez 10 let lep.

  • Žurnalček 10:12 03.oktober 2020.

    Končno se je nekdo spomnil narediti večje kombije , takšne kot so bili nekdaj Mercedesove škatle 709 .