Avto
787 ogledov

Med desetimi najbolj prodornimi tri kitajske znamke

Električni baterijski avto shema Volkswagen
Objavili so lestvico najbolj inovativnih avtomobilskih znamk. Žezlo je trenutno še v nemških rokah.

Center of Automotive Managment je objavil letno poročilo o avtomobilskih znamkah z največ inovacijami. Ocenili so 645 različnih inovacij iz 30 svetovnih avtomobilskih podjetij, glavnina pa se nanaša na električni pogon, avtonomno vožnjo in povezljivost. 

Temeljna ugotovitev je, da so nemški proizvajalci uspeli ujeti Teslo. Ta je še vedno prvak na področju inovacij polnilne tehnologije, a sta se uspela pred njim na prvo in drugo mesto uvrstiti Volkswagen in Daimler. Prvi je strokovnjake prepričal predvsem na področju elektromobilnosti in naprednih vmesnikov, kot je HUD projekcijski zaslon z obogateno resničnostjo. Daimler pa je tako visoko na lestvici zaradi napredka pri tehnologiji avtonomne vožnje in operacijskega sistema MBUX. Volkswagen je imel skupaj 67 inovacij, od tega 24 premiernih rešitev na svetu.  

Nio ET7 | Avtor: Nio Nio

Druga ugotovitev pa je, da prihajajo Kitajci. Med deseterico so se letos prvič uvrstile kar tri njihove znamke, najvišje na petem mestu SAIC, takoj za četrtim BMW. Sledita še Great Wall in Geely, ki ima v lasti znamko Volvo. Kitajcem je skupno predvsem, da so zelo močni na področjih, ki bodo v prihodnosti pri avtomobilih in kupcih še posebej pomembna, v prvi vrsti pri povezljivosti. Vidi se zaledje, ki ga imajo v kitajskih velikanih, kot so Alibaba, Tencent in Baidu.

Nekje vmes so močni koncerni Hyundai, Ford, General Motors in Fiat Chrysler, ki je danes del koncerna Stellantis.

Med razočaranji na lestvici so japonske in francoske znamke. Največji proizvajalec na svetu Toyota se je uvrstila na 13 mesto, Honda na 18. Renault je ujel 14. mesto, znamke iz zdaj že nekdanjega koncerna PSA pa 17 mesto. 

Vodja študije Stefan Bratzel poudarja, da so inovacije ključne za prihodnji razvoj znamk, še posebej v času velike preobrazbe. "A številni proizvajalci nimajo potrebnih znanj in sredstev, da bi uspešno izšli iz preobrazbe," njegove besede povzemajo pri Automobilwoche. 

Ključno za preživetje bo tako še tesnejše sodelovanje med znamkami.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.