Avto
51 ogledov

Megane je dobil "rit"

renault fluence
1/40
Žurnal24 main
Fluence je sicer povsem nov in samostojen model v Renaultovi gami, vendar glede na mere in dejstvo, da megane le ne bo dobil limuzinske različice, lahko sklepamo, da gre ravno za ta mode.

Od torka naprej je Slovencem in Slovenkam na voljo nova limuzina iz Renaulta – fluence, ki je na prvi pogled limuzinska različica megana. V dolžino meri 4,62 metra, prostornina prtljažnega prostora meri 530 litrov, zato se s svojo velikostjo uvršča na mejo med kompaktnimi družinskimi avtomobili (C-segment) in avtomobili višjega srednjega razreda.

Sledi meganu
Novi model je oblikovan zelo moderno. Razpotegnjeni žarometi tako spredaj kot zadaj, velika zračna reža na nosu in kromirana maska nad njo so zmes elegance in športnosti, ki ga še poudarja mišičasta zasnova blatnikov in dolg pokrov motorja.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Za notranjost lahko rečemo, da je kopija megana – uglajena s kvalitetnimi materiali in nekoliko spremenjenimi digitalnimi merilniki, še največja pridobitev pa je več prostora za potnike na zadnji klopi, saj medosna razdalja meri 2.702 milimetra. Dobrodošla so številna odlagalna mesta. Teh je za več kot 23 litrov, vključno z osvetljenim in hlajenim devetlitrskim predalom za rokavice in 2,2-litrskim prostorom na osrednji konzoli.

Veliko opreme
Kupci si lahko omislijo niz tehnoloških dodatkov, uveljavljenih v preostalih različicah megana, od prostoročne kartice za odklepanje in zagon motorja s samodejnim zaklepanjem vrat ob oddaljitvi od avtomobila, novega tovarniško vgrajenega navigacijskega sistema Carminat TomTom s ceno 450 evrov ali vrhunski audio sistem.

Pri vseh stopnjah opreme je klimatska naprava vgrajena serijsko, v višjih razredih pa je za doplačilo mogoče izbrati tudi dvopodročno klimatsko napravo. Podobno je s sistemom za elektronski nadzor stabilnosti vozila (ESP). Pri najcenejšem paketu opreme authemtique enako kot megane nima ESP-ja, medtem ko pri nivoju opreme expression in dynamique ESP dobite serijsko.

Bencinska in dve različici dizelskega agregata
Kupcem je na voljo 1,6-litrski (81 kW/110 KM) bencinski agregat s petstopenjskim ročnim ali štiristopensjkim samodejnim menjalnikom. Trenutno so na voljo trije dizelski agregati, 1,5-litrski dCi (63 kW/85 KM) s petstopenjski menjalnikom, prav tako 1,5-litrski dCi (78 kW/105 KM) z ročnim šeststopenjskim menjalnikom in 1,9-litrski dCi (96 kW/130 KM) z ročnim šeststopenjskim menjalnikom. Konec leta bo na prodaj še en dizelski agregat (81 kW/110 KM), ki bo na voljo z novim šeststopenjskim avtomatskim menjalnikom in dvojno sklopko, čez leto in pol pa naj bi se pridružila še popolnoma električna različica. Omenimo še, da imajo vsi dizelski motorji 119 g/kg izpusta škodljivega CO2 in izpolnjujejo vsa merila za oznako renault eco2.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Prvi vtis
Tokrat nas položaj za volanom in sedenje na res dobrih prednjih sedežih ni presenetilo, saj smo tega navajeni že iz megana. Vseeno pa fluence ni pravi športnik in je bolj pisan na kožo umirjenim voznikom. Lega na cesti je vzorna, vseeno pa iz izkušenj prav pri meganu priporočamo, da si v primeru nakupa dizelskega fluenca izberete šeststopenjski menjalnik.

Cena
Cena za najcenejši primerek z bencinskim motorjem in opremo authentique je 14.900 evrov, ki z opremo dynamique zraste do 18.200 evrov. Cene za dizelski pogon (dCi s 85 kW) se začnejo pri 15.800 evrih in končajo pri 18.800 evrih, kolikor stane dCi s 105 kilovati in opremo dymanique. Cilj Renaulta za leto 2010 je na slovenskem trgu prodati 200 primerkov fluenca.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.