Avto
788 ogledov

Mimo Trojan vas ne čaka le sekcijsko merjenje hitrosti ...

Sekcijsko merjenje hitrosti pod Trojanami Saša Despot
Kaj se je zgodilo v dveh tednih po zagonu sekcijskega merjenja hitrosti na avtocesti pod Trojanami? Policisti se niso zadovoljili le z meritvami na daljavo.

Dva tedna po zagonu sekcijskega merjenja hitrosti na dobrih pet kilometrov dolgem odseku avtoceste med predoroma Trojane in Podmilj se je položaj s prekoračitvami hitrosti bistveno popravil, pravijo pri policiji. 

Do 13. feburarja, torej do minulega ponedeljka, je merilni sistem zaznal 631 kršitev povprečne hitrosti nad dovoljenih 100 km/h. Obvestilo o prekršku skupaj s plačilnim nalogom kršitelji dobijo zelo hitro, saj policija zaznane kršitve obdeluje tekoče, znotraj treh dni.

A poleg sekcijskega merjenja policija na odseku še vedno izvaja tudi klasične meritve, denimo s pomočjo laserskih merilnikov, nas je opozorila bralka, ki se dnevno vozi po odseku. To so nam potrdili tudi pri policiji, kjer so povedali, da dogajanje redno spremljajo na terenu. 

Ob tem policija ugotavlja, da so se povprečne hitrosti "po začetku uradnega izvajanja meritev dodatno zmanjšale in da predpisano omejitev hitrosti dejansko prekorači zelo majhen delež voznikov."

Od začetka izvajanj uradnih meritev na policiji niso zabeležili ekstremnih prekoračitev, največja izmerjena hitrost je bila 134 km/h. Pred montažo sistema so zabeležili celo hitrost 218 km/h, prehitro pa je takrat vozilo kar tri petine voznikov avtomobilov.

Bralka je opozorila še na eno njeno opažanje - medtem ko vozniki s slovenskimi tablicami pod Trojanami dejansko vozijo znotraj omejitev, pa hkrati pretirano zasedajo levi vozni pas avtoceste, medtem ko je desni prazen. Po drugi strani pa se ji zdi, da avti s tujimi registrskimi oznakami na odseku meritev vozijo precej hitreje. Policija temu delno pritrjuje. Od navedenih 631 kršitev je bilo namreč zaznanih 104 vozil s tujimi registrskimi tablicami. Med kršitelji prevladujejo tujci iz Sloveniji sosednjih držav.

PREBERITE ŠE:

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 30
  • mph 07:33 16.februar 2017.

    To modrovanje s čiki povej tistim pasivnim kadilcem, ki so umrli za boleznimi, ki jih je povzročila ta smrdljiva razvada, ko se zaradi delovnega mesta niso mogli izogniti. 40 let nazaj si lahko po pisarnah, buffetih, ... z nožem rezal ...prikaži več gost zadimljen zrak. Članek je sicer na čisto drugo temo, ampak kot nikotinski odvisneš si pač moral priložit svoj lonček, ki bi ga tudi, če bi bil od poletov na Luno članek.

  • mph 07:30 16.februar 2017.

    Ja Ferluci, v mph :-) enotah, ne v km. Pa si malo preračunaj koliko je to, približno kar predlagam.. Dejstvo je, da današnje ceste in vozila brez problema zmorejo povsem varno več. So seveda ljudje, ki sploh ne bi smeli ...prikaži več imeti vozniške, vendar je to drug problem. Nemške ceste, kjer pa je neomejeno, pa sploh niso oh in sploh kot letališka steza. Pa imajo neomejeno. Tega sicer ne podpiram. Pri brzini gre tudi za pretočnost, sicer po vajino dajmo ne vem, 50 na uro, pa ne bo smrtnih žrtev v primeru morebitnih nesreč in bodo avtoceste 100% varne. Bedarija. Ne zagovarjam divjanja, neke razumne omejitve morajo bit, to pa za na avtocesti po mojem vsekakor 130 ni. Mimogrede, pri 130 treščit je prav tako zagotovljena smrt kot pri 150. Se ve do katerih km na uro se izvajajo crash testi. To bi torej morala po tej logiki biti najvišja hitrost.

  • Žurnalček 22:25 15.februar 2017.

    Oba k šinterju in takoj zaplint !