Avto
3 ogledov

Mini, ki ni več mini

Največja razlika v primerjavi z navadnim minijem je za 24 cm večja dolžina avtom Žurnal24 main
Obiskovalce 62. frankfurtskega avtomobilskega salona bo razveselil novi član družine mini, ki sliši na ime clubman. Izvirni mini ostaja še naprej prepoznaven, vseeno pa lahko verjamemo, da bo zaradi svoje nove oblike izzval razdvojene občutke.

Novinec se lahko pohvali z uporabnostjo. Zadnjico krasijo kombijevska vrata prtljažnika, ki se odpirajo na stran, medtem ko je bok na sovoznikovi strani opremljen z majhnimi dodatnimi vrati (podobna kot pri mazdi RX8), ki olajšajo dostop na zadnjo klop. Zmogljivost prtljažnika se z osnovnih 260 litrov ob podrtju zadnjega naslona poveča na 930 litrov.



Kombinacija modernih linij in retro-podrobnosti spominja na predhodnika izpred pol stoletja. Pozornost privlačijo plastični deli (v isti barvi kot streha vozila), ki obkrožajo žaromete na zadku in C-stebriček ter obe krili zadnjih vrat, ki imata vsaka svoj brisalec. Tu sta še dve izpušni cevi, vgrajeni v branik na zadku, in večja panoramska steklena streha.

Ponudbo sestavljajo trije motorji, dva bencinska in dizelski. Novosti ni. Šibkejši, 1,6-litrski bencinar premore 88 kW/120 KM in 160 Nm, medtem ko so pri močnejšem clubmanu številke 128 kW/175 KM in 240 Nm. Turbodizelski motor razvije 80 kW/110 KM, v ozračje pa izpusti le 109 gramov ogljikovega dioksida na prevoženi kilometer. Vsi motorji so opremljeni z šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ob doplačilu pa ga bo možno dobiti tudi v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom, prav tako šeststopenjskim. Voznik bo imel možnost prestavljati tudi s pomočjo ročice na volanu.



Proizvajalec pravi, da clubman v pogledu voznih lastnosti ostaja enak izvornemu miniju. Občutek gokarta je zagotovljen, prav tako možnost odličnega manevriranja. Pri BMW so zagotovili, da šminker ostaja šminker, le da je pri clubmanu dovolj prostora za vse potnike.

Enako kot BMW so minija opremili s sistemom za varčevanje z gorivom ter funkcijo za samodejno zaustavitev motorja in ponovni zagon stoječega avta. Del serijske opreme so tudi vsi dejavniki aktivne varnosti – od ABS (+ EBD/CBC) do DSC in šestih zračnih blazin za pasivno varnost.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.