Avto
13 ogledov

Na ogled avtov v tujino

Na celovškem salonu, ki poteka istočasno s celjskim, ne poznajo krize. (Foto: Žu Žurnal24 main
Avtosejma. Kriza za petino oklestila razstavo v Celju, v Celovcu pa prav nič.

Ker v Sloveniji avtosalona ni že štiri leta, se morajo ljubitelji za ogled avtomobilističnih novosti zapeljati čez mejo.

Posebnost sejma v Celovu poleg bogatega šov programa je predstavitev turističnih destinacij, pri kateri sodeluje tudi 16 slovenskih podjetij na čelu s slovensko turistično organizacijo.

Slovenski uvozniki, kot pojasnjuje predsednik slovenske sekcije za motorna vozila Danilo Ferjančič, v avtosalonu ne vidijo zadostnega potenciala, zato ga ni pričakovati niti v prihodnje.

Celovec ne pozna krize
Popolnoma drugače je v avstrijskem Celovcu, kjer salon odpira vrata vsako leto, tudi v času krize, število razstavljavcev pa je enako kot pred tem. Christian Wallner s celovškega sejma pravi, da jim je pri organizaciji sejma Auto & Bike uspelo število razstavljalcev ohraniti na lanski ravni in tako ostati med največjimi podobnimi prireditvami v regiji Alpe-Adria.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Wallner sicer priznava, da so morali v dosežek vložiti več časa in dela, a je po njegovem odziv proizvajalcev in uvoznikov pozitiven. Omenjeni se po Wallnerjevih beseda namreč zavedajo, da so sejmi najboljši način tako za nagovarjanje morebitnih kupcev kot za sklepanje poslov. Obiskovalce vabijo ne le na pestre obsejemske dejavnosti, temveč tudi na turistični sejem, ki poteka istočasno ter na katerem lahko dobijo ideje in informacije o preživljanju dopusta.

Zanimanja pri nas ni
“Na letošnjem avtomobilskem sejmu v Celju je manj razstavljavcev gospodarskih vozil kot prejšnja leta – te je kriza najbolj prizadela. Skupno je število razstavljavcev upadlo za okoli 20 odstotkov,” je povedala Nataša Vodušek Fras iz Celjskega sejma. Kljub vsemu pričakujejo podoben obisk kot pred leti.

V slovenski sekciji za motorna vozila pomanjkanje zanimanja za avtosalone v Sloveniji razlagajo s pomanjkanjem posebnih prodajnih spodbud, brez katerih avtosejmi ne prinašajo zaslužka in zato ne upravičujejo velikih stroškov, povezanih z organizacijo. Ferjančič zato avtomobilskemu trgu v Sloveniji še ne napoveduje svetlejših časov. Spomnimo: uvozniki so na zadnjem klasičnem avtosalonu leta 2006 objavili, da bodo v času njegovega trajanja prodali okoli četrtino letne načrtovane prodaje, tisto leto pa so dosegli tudi eno od rekordnih prodaj avtomobilov v zgodovini države.

 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.