Avto
31 ogledov

Nad gnečo v Ljubljani z rumenimi pasovi

Na LPP menijo, da je bil za incident kriv potnik, ker ni vedel, da ne more prest Saša Despot
Jure Dolenc iz podjetja Studio City je na srečanju pod geslom Pustite se zapeljati z javnim potniškim prometom predlagal, da bi v Ljubljani pretočnost vozil javnega potniškega prometa izboljšali z uvedbo rumenih pasov ter preureditve obstoječe prometne ureditve najbolj obremenjenega dela mestne vpadnice.

Na srečanju, ki ga je v okviru projekta Mobilizacija za javni potniški promet organiziralo društvo Focus v sodelovanju z Mestno občino Ljubljana (MOL), je Dolenc predstavil tri variante prometne ureditve v Ljubljani. Dolenc je ocenil, da je za Ljubljano najbolj optimalna varianta, v katero je vključena preureditev obstoječe ureditve. V sklop ureditve je zajeta uvedba rumenih pasov brez dodatnih gradbenih del. Obenem pa bi od križišča Linhartove z Dunajsko cesto pas, ki je trenutno namenjen parkiranju, spremenili v rumeni pas.

Na tem najbolj obremenjenem delu bi tako obstoječo ureditev spremenili v šestpasovno cesto, je pojasnil Dolenc. Dodal je, da bi obstoječi vozni pas severno od Linhartove ceste odvzeli osebnim vozilom in bi ga uredili kot rezerviranega za javni potniški promet. "Stroški te prometne ureditve bi bili nižji od pol milijona evrov, to pa je za odsek, ki je dolg 2,5 kilometra, relativno malo," je povedal.

Po Dolenčevih besedah bi z uvedbo rumenih pasov zmanjšali predvsem potovalni čas avtobusov. "V tem 2,5 kilometra dolgem odseku bi v največji prometni konici od obvoznice do Bavarskega dvora povprečen potovalni čas avtobusov zmanjšali za osem minut. Na tak način bi prihranili čas potnikov in zmanjšali stroške javnega potniškega prometa," je dejal.

Sicer je med variantami prometne ureditve Dolenc predstavil tudi obstoječo prometno ureditev in uvedbo šestpasovne ceste od obvoznice do središča mesta. Slednja je po njegovih besedah v nasprotju s prometno politiko v prestolnici. "V Ljubljani ne želijo reklamirati večje kapacitete osebnega prometa. Če bi razširili kapaciteto vpadnic, potem bi hkrati povečali atrakcijo prevoza z osebnim vozilom, to pa je v nasprotju s tem, kar želi politika mesta doseči," je še pojasnil Dolenc.

Komentarjev 5
  • Aleksander Sašo Kočevar 10:53 16.maj 2012.

    Tipson misli da je toplo vodo izumu,že v Jugi smo mel rumeno cono za avtobuse

  • Alena 09:01 16.maj 2012.

    podpiram!! čim več avtomobilov ven iz Ljubljane...

  • Bozidar.Frelih 19:42 15.maj 2012.

    No pa naj še to povedo, koliko časa se potniki "bašejo" na avtobus. Nek pametnjakovič je uvedel nov super-truper sistem, kjer potniki še vedno vstopajo pri samo enih vratih. In to traja celo večnost. To je največji problem LPP-ja. Ko ...prikaži več bo ta rešen pa se lahko začnemo pogovarjati dalje.