Avto
13 ogledov

Najmanjši genius

Fiart mare 34 genius so prvič pokazali na lanskem navtičnem sejmu v Genovi.
1/14
Žurnal24 main
Ladjedelnica Fiart Mare je bila ustanovljena leta 1960. V slabega pol stoletja se je razvila v ugledno tovarno, ki na 50 tisoč kvadratnih metrih na leto proizvede okoli 250 prestižnih plovil.

Čvrsta konstrukcija, stabilnost na težkih morjih, elegantne klasične linije in razkošna notranjost so odlike vseh njihovih modelov. Ladjedelnica pri gradnji v celoti upošteva želje kupcev. Stalen razvoj na področju oblike in nenehne spremembe ter inovacije so posledica vse večjih potreb kupcev.

Fiart Mare proizvaja plovila v treh razredih – open linu, sport linu in genius linu, prav v zadnjega pa spada fiart mare 34 genius, najmanjši iz serije, ki vam ga tokrat predstavljamo na zurnal24.si. Prvič so ga prikazali na lanskem navtičnem sejmu v Genovi. Fiart mare 34 genius je naslednica fiarta 32 genius, ki je v 15 letih proizvodnje postal eden od najpopularnejših in najbolje prodajanih modelov te legendarne ladjedelnice v bližini mesta Baia blizu Neaplja.



Projekt je v celoti nastal ob pomoči računalnika. Gradnja je potekala na podlagi vakuumske tehnologije, zaradi česar je konstrukcija izjemno čvrsta in lahka. Napredna gradnja v vakuumu je bila v svetu navtike uvedena leta 2005, od takrat pa prav vsa Fiartova plovila nastajajo ob pomoči omenjene tehnologije. Plovilo je zadržalo zelo nizko silhueto, s povsem ravnim premcem, brez izboklin, kar omogoča zelo velik izkoristek prostora in hkrati olajša gibanje po palubi. Ne le, da višina v kabini ni manjša, celo povečali so jo za dva metra.

Kokpit razkriva, da gre za klasičen fiart s funkcionalno hidravlično mizo na podu, velikimi in številnimi odlagalnimi prostori. Na levi strani je manjši kuhinjski prostor, v katerem so hladilnik, umivalnik in žar. Tla kokpita so prekrita s tikovino, kar plovilu daje še dodaten pridih prestiža, skupno oceno pa dvigne krmna platforma, ki je dovolj velika, da je lahko na njej spravljen pomožni gumijasti čoln.



Instrumentalna plošča je oblikovana izrazito moderno, hkrati pa ni izgubila funkcionalnosti, ob vseh nujnih instrumentih pa je tu tudi veliki GPS-ploter. V prostornem podpalubju sta dve ločeni kabini, obe imata ležišči nameščeni po vzdolžni osi ladje, kar je v tem razredu redkost. V udobnem salonu je velika sedežna garnitura v obliki črke C, ki se lahko hitro spremeni v dve dodatni ležišči, kuhinja z dvema umivalnikoma, hladilnik in štedilnik.

Sposobnosti plovila so zelo dobre, saj je imel že njegov predhodnik, fiart 32, enega od najboljših fiartovih trupov. Največja hitrost je odvisna od motorjev, po valovih pa lahko drvi tudi s hitrostjo 40 vozlov. Plovilo v dolžino meri 10,89 metra, dolžina trupa je 10,58 metra, v najširšem delu je široko tri metre in pol. Posoda za gorivo zadrži 625 litrov, za vodo je na voljo 330 litrov. Teža plovila je 4,5 tone, višina v salonu pa 1,95 metra.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.