Po ocenah analitikov CNN naj bi nano (če mu uspe velik preboj oziroma uspeh, kar je zaradi
predvidene cene 1700 evrov tudi pričakovano) v Indiji povzročil povečanje potreb po gorivu, to pa
naj bi se odražalo tudi v svetovnem merilu. Ciljna skupina indijskega proizvajalca vozil Tata so
namreč ljudje, ki so se do sedaj zaradi previsokih cen vozil prevažali z motorji. Zdaj bodo lahko
za majhen znesek – tudi za indijske plače – lahko v prihodnosti kupili vozilo. Drugi
razlog za skrb je dejstvo, da Tata poceni avtomobil uporablja kot svojevrstno vabo za nove kupce,
ti pa bi se lahko v prihodnosti odločili za nakup večjega in močnejšega modela, hkrati pa tudi bolj
požrešnega.
Ob naštetih razlogih ne smemo pozabiti niti na Tatin preboj na druga svetovna tržišča, še
posebej Kitajsko, kjer na nova vozila čaka na stotine milijonov morebitnih voznikov, vrste na
bencinskih postajah pa so že zdaj dolge.
7
ogledov
Nano bo zamenjal motorje
Analitiki ameriške televizijske mreže CNN so se pozabavali s fenomenom Tatinega modela nano, najcenejšega avtomobila na svetu in njegovega morebitnega vpliva na svetovne cene goriva.