Motorji za novo limuzino – tako TDI kot tudi bencinski – so vsi opremljeni s tehnologijo direktnega
vbrizgavanja goriva. Dinamično podvozje in številne tehnologije omogočajo nov način vožnje. Obliko
novega Audija A4 opredeljujejo športni značaj, napete in dinamične linije ter tehnična dovršenost.
4,70 metra dolga limuzina potnikom ponuja prostorno in svetlo notranjost. Po želji lahko voznik
upravljanje vozila dodatno nadgradi z asistenčnimi in multimedijskimi sistemi.
Če novi A4 primerjamo s predhodnikom, lahko rečemo, da so njegova proporcionalna razmerja
nova, bolj športna. Sprednji previs so močno skrajšali, pokrov motornega prostora in medosna
razdalja sta znatno daljša. V pogonskem sklopu je diferencial zamenjal mesto s sklopko oziroma
pretvornikom navora, zato so sprednjo premo lahko prestavili za 154 milimetrov bolj naprej. Zasnova
njenega dinamičnega podvozja je popolnoma nova. Rezultat tega so suverena vozna dinamika,
natančnost in lahkotnost krmiljenja.
Sistem audi drive select glede na trenutne želje voznika prilagaja značaj motorja,
avtomatskega menjalnika, krmiljenja in blaženja. Audijevo dinamično krmiljenje spreminja razmerje
pri prenosu krmilne sile glede na hitrost vožnje in novi A4 v kritičnih razmerah stabilizira z
majhnimi, a bliskovitimi posegi v krmiljenje. Uravnavanje blaženja poskrbi, da hidravlični
blažilniki na vsakem kolesu posebej prilagajajo karakteristiko blaženja.
V Ingolstadtu so pripravili pet motorjev z razponom moči od 105 kW (143 KM) do 195 kW (265
KM). Štirivaljni bencinski motor enako kot dizelski deluje po načelu turbinskega polnjenja. Pri
obeh se tudi uporablja sistem direktnega vbrizgavanja goriva. Paleta menjalnikov vključuje ročni
menjalnik s šestimi prestavami, avtomatski menjalnik tiptronic in brezstopenjski multitronic,
medtem ko sta pri izvedbah pogonov na voljo pogon na sprednji kolesi in pogon quattro.
20
ogledov
Novi Audi A4
Ena od nespornih štirikolesnih zvezd letošnjega avtomobilskega salona v Frankfurtu bo novi audi A4.