Avto
10240 ogledov

Novi francoski lepotec s slovenskim logotipom

Peugeot 308
1/20
Žiga Intihar
Prvi peugeot 308 nove generacije je že parkiran v Sloveniji. Pred uradnim začetkom prodaje je pokazal, kaj ima in zmore kot prvi svoje znamke.

Peugeot 308 je povsem na novo izdelan avtomobil uveljavljenega imena. C segment kombilimuzin in karavanov je kljub prodoru križancev še vedno eden najbolj prodajanih v Evropi in novinec se želi zdaj z novo obliko in vsebino na vsak način povzpeti višje v "golfovem" razredu. V tehničnem smislu si veliko deli z novo opel astro, s katero so ga vzporedno razvijali. Je pa pri njem logično opaznega več francoskega šarma in še bolj neposredno buhti od vse vgrajene tehnologije. 

Peugeot 3008 hybrid O receptu Avto Govorili smo s človekom, ki je s kombinacijo 3,0,0,8 začaral množice

Narejen na koncernski prilagodljivi EMP2 platformi je v dolžino zrasel kar za 10 centimetrov in zdaj meri 4,36 metra, tudi na račun več kot pet centimetrov daljšega medosja. Je tudi širši, a hkrati nekoliko nižji, bolj poševno nazaj je potisnjen tudi A stebriček. V ospredju je nizek koeficient zračnega upora. Oblikovno je zelo soroden z zadnjima modeloma 208 in 2008, nizek nos dodatno poudarjata pokončna LED trakova dnevnih svetil. Postava je nizka, zadnji del se zaključuje atletsko. 

Peugeot 308 | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar

Peugeot 308 | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar

Model 308 uvaja stvari, ki jih znamke ponavadi prepustijo svojim največjim in najprestižnejšim modelom. Tako je prvi peugeot z novim emblemom, v katerem je po novem le še levja glava. Tisti na motorni maski je zares velikanski, poleg zadnjih vrat pa levji glavi krasita tudi oba boka. Naj se ve, kam sodi. In kar je pri novi oznaki zelo zanimivo, izdelujejo jih v Sloveniji, natančneje v Kamniku. Z napisom Made in Slovenia vred. 

308 je prvi peugeot še na enem pomembnem področju - odslej so vsi napisi v njem tudi v slovenščini. Kot prvi uporablja tudi naslednjo stopnjo evolucije i-cockpit voznikovega zaslona, ki je zdaj postavljen še nekoliko višje pod rob stekla. Prvi je uvedel novo obliko ročice oziroma po novem stikala avtomatskega menjalnika in prvi uporablja najnovejšo različico infozabavnega sistema. Poleg zaslona sestoji še iz pomožne na dotik občutljive plošče pod njim, s pritiskom na katere se uporabnik hitro premika med posameznimi kategorijami nastavitev - klima, navigacija, audio ...

Peugeot 3008 hybrid Avto Človek, ki je v nakup »leva« prepričal številne Slovence

Nenazadnje je peugeot 308 tudi prvi avto znamke z možnostjo pravih matričnih žarometov, povrh vsega pa je in še bo dobil nekaj novih ADAS sistemov za pomoč voznikov. Med drugim bo radarski tempomat omogočal samodejno menjavanje voznega pasu in prilagajanje ovinkom. 

Peugeot 308 | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar

Za potnike je seveda poskrbljeno na višjem nivoju, prtljažnik zdaj meri 412 litrov, še 28 litrov je na voljo v dnu. 

Peugeot 308 bo na voljo s kar štirimi različnimi tipi pogonov. Bencinski trivaljnik 1,2 ima 81 kW (110 KM) ali 96 kW (130 KM), 1,5 dizel pa ima prav tako 96 kW (130 KM). Potem pa bosta že od začetka prodaje na voljo tudi priključna hibrida s kombinacijo 1,6-litrskega motorja in elektromotorja, ki pomaga pri pogonu prednjih koles. Skupna moč bo 132 kW (180 KM) ali pa 162 kW (225 KM). Lahko pa se nadejamo nečesa še močnejšega iz asortimaja športnega oddelka PSE, saj imajo že danes znotraj hiše pogone z močjo 220 kW (300 KM). 

Četrti tip pogona pa bo popolnoma električni e-308. Prodajati ga bodo začeli leta 2023. 

Pri uvozniku so povedali, da se je začetek prodaje zaradi razmer v avtomobilski industriji premaknil na začetek pomladi. Tako v tem hipu tudi še niso znane cene novega 308. Ko se bo pomlad začela prevešati proti poletju, pa pride k nam tudi karavanska različica SW.

Peugeot 308 | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar
Peugeot 308 | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar
Peugeot 308 | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar
Peugeot 308 | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar
Peugeot 308 | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar
Peugeot 308 | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar
Peugeot 308 | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar
Peugeot 308 | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar
Peugeot 308 | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar
Peugeot 308 | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar
Peugeot 308 | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.