Čeprav se omenjeni avtomobil predstavlja kot koncept, gre za najavljeno študijo skoraj identičnega
serijskega proizvoda, ki naj bi se na tržišču pojavil v začetku prihodnjega leta. Na kratko, gre za
avtomobil s štirimi vrati in spuščeno, kupejevsko linijo strehe na zadku, v katerega se lahko
usedejo štirje potniki.
Za privlačen videz pa so avtomobilu nadeli še ogromna 21-palčna platišča. Čeprav temelji na
modelu X5, so del poglavitnih elementov zunanjosti, kot so prednji blatniki in aluminijasta zaščita
podvozja, pobrali od konceptnega modela CS. Stranska ogledala so dobila novo in edinstveno obliko z
zgornjim aluminijastim in spodnjim delom v barvi karoserije vozila.
Z novim X6 bo debitiral še novi BMW-jev sistem z imenom dynamic performance control. Pri
vožnji naravnost deluje diferencial DPC, ki deli pogonsko moč enakomerno na obe pogonski kolesi,
torej popolnoma enako kot navaden diferencial. V primeru potrebe pa se vklopi zaporni učinek v
diferencialu, in sicer tako, da elektromotor sproži elektronsko uravnavano lamelno zavoro dodatnega
zobniškega predležja, ki posledično povzroči prenos dodatnega pogonskega momenta na eno od obeh
koles. Neodvisno od pogonskega momenta motorja lahko sistem DPC aktivno uravnava razliko v momentih
med levim in desnim kolesom do največ 1800 Nm.
Za zdaj podatki o motorizaciji še niso na voljo. Predvideva se, da naj bi skoraj celotna
ponudba motorjev iz X5 našla svoje mesto v X6. BMW je avtomobilski sejem v Frankfurtu izkoristil
kot priložnost za predstavitev študijskega X6 active hybrid, zato lahko pričakujemo, da bo kupcem
kmalu ponujena tudi hibridna (bencin-elektrika) izvedba novega SAC. Gre za pogonski sklop, razvit v
sodelovanju z General Motorsom in Daimlerjem, ki v primerjavi z navadnimi modeli zmanjša povprečno
porabo goriva za okoli 20 odstotkov.
13
ogledov
Off-road s kupejevsko linijo
Bavarski proizvajalec je na frankfurtskem avtomobilskem sejmu predstavil koncept BMW X6, ki ga šef oblikovanja Chris Bangle opisuje kot kupe z off-road potencialom.