Avto
23 ogledov

Partner se je prelevil v gamsa

peugeot partner 4x4
1/12
Žurnal24 main
Peugeot je na celjskem sejmišču premierno za domači trg predstavil partnerja s štirikolesnim pogonom.

Gre pravzaprav že za drugo generacijo omenjenega modela, ki je lahko tako dostavnik, kot družinski avtomobil obenem, vendar prva izvedenka v Sloveniji ni bila nikdar na prodaj.

Pri slovenskem uvozniku računajo na zahtevnejše kupce, ki potrebujejo tovrstno vozilo za vožnjo v težavnih razmerah, kjer bi običajni sprednji pogon lahko zatajil. Čeprav gre za ozko tržno nišo, jim gre na roke dejstvo, da so trenutno med redkimi ponudniki tovrstnih vozil na trgu. Od osnovnega partnerja ga poleg pogona loči za šest centimetrov višje postavljeno podvozje, ki je zaradi nagibanja v ovinkih tudi dodatno utrjeno. Dodana je tudi zaščita blatnikov, po želji je mogoče zaščititi tudi podvzoje.

Tudi zapora diferenciala
Štirikolesni pogon je delo partnerskega Dangela, ki s podobnimi rešitvami opremlja že experta in boxerja. Deluje po principu visko sklopke, ki moč v normalnih okoliščinah 100-odstotno prenaša le na sprednji kolesni par. Ko pa ta zgubi stik s podlago, se potrebna količina navora avtomatsko prerazporedi na zadnji kolesni par.

Za doplačilo je na voljo tudi blokada prednjega diferenciala, ki še dodatno okrepi "plezalne" sposobnosti partnerja. Med dvo- in štirikolesnim pogonom se upravlja prek vrtljivega gumba v kabini. Prav tako za doplačilo si lahko kupec omisli tudi dodatno kratko prestavo, ki nadomešča reduktor za "plazenje" po terenu.

Vsa štiri kolesa poganjajo le različici z 1,6 HDi motorjem (90 in 110). Doplačilo za štirikolesni pogon se prične pri 7.200 evrih.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.