Avto
10 ogledov

Peugeot v Pariz s 508 in zrakom

Peugeot 508
1/6
Peugeot
Peugeot za svoj domači avtosalon pripravlja prenovljeno različico zastavonoše 508, zraven pa bo predstavil še cel kup tehnologije za zmanjšanje porabe.

Na pariškem avtosalonu bo Peugeot predstavil medgeneracijski prenovi modela 508 limuzine in karavana, s katerim naj bi še bolj odkrito konkuriral premijskim modelom. Med drugim bo novinec opazen po novi sprednji maski, ki jo bodo povzemali tudi prihodnji hišni modeli, tudi zadnji odbijač je nekoliko spremenjen, vse skupaj pa pripomore k malenkost daljšim meram. Glavne luči lahko za doplačilo odslej svetijo v LED tehnologiji.

Znotraj je od druge stopnje dalje vgrajen zaslon na dotik, infotainment vsebuje tudi specializirane aplikacije, kot je TripAdvisor, nekoliko so še premetali ostalo razporeditev in našli dodaten odlagalni prostor, HUD zaslon sveti v barvah.  

508 ima tudi posodobljeno paleto motorjev, med drugim premierno uvaja evolucijsko izpeljanko 1,6 THP motorja, ki ima po novem 7 kW več oziroma 121 kW (165 KM), emisije pa so padle na 129 g CO2/km. Dizli so bili posodobljeni, BlueHDi  2,0-litrski motor (150) je tako v skladu z eurom 6 in izpušča za seboj v zrak skromnih 105 g CO2, medtem ko njegova močnejša izvedenka (180) le šest gramov več (velja za limuzine). Poleg obeh je na voljo še pet različic že znanih dizlov prostornine od 1,6 do 2,2 litra.

Pri "terenski" različici RXH, ki je bila doslej na voljo le s hibridnim pogonom, je novost možnost izbire zgolj dizelskega pogona (2,0 HDi 180), seveda to pomeni tudi le dvokolesni pogon.

Nova trivaljna motorja

Poleg modela 508 Peugeot predstavlja še tehnologije, s katerimi izpolnjuje svoj načrt, da bodo njegovi avtomobili do 2020 potrebovali le še dva litra goriva na 100 kilometrov. V motorno paleto trivaljnikov PureTech sta tako prišla motorja z 80 kW (110 KM) in 95 kW (130 KM), najprej pa bosta vgrajena v model 308. Šibkejši motor bo tako za 100 kilometrov normno porabil 4,6 litra goriva, njegove emisije pa bodo 105 gramov CO2. 

Novost je še tretja generacija šeststopenjskega samodejnega menjalnika, za doplačilo pridejo zraven še "ušesa" ob volanu.

Avtomobil poganja stisnjen zrak

Kako bo izgledala prihodnost varčevanja, pa bo nakazalo študijsko vozilo 208 HYbrid Air 2L. Že ime pove, na kakšno porabo cilja. Da jo koncept dosega, so inženirji precej spremenili serijski 208, pri čemer so uporabili lahke materiale in tehnologije, rezervirana za tekmovalna in prestižna vozila. Prvi velik pokazatelj sprememb je masa le 860 kilogramov, kar je 100 kilogramov manj od originala, kar so dosegli z uporabo aluminija in kompozitnih materialov ter odstranjevanje delov tam, kjer niso nujni.

Še večja posebnost je motor, saj so dizelskega nadomestili z bencinskim motorjem, ki je združen s hibridno tehnologijo stisnjenega zraku. Avtomobil namreč v posebnem zbiralniku v primernih pogojih z odvečno energijo zbira stisnjen zrak, ta pa se nato v primernih okoliščinah sprošča in se vključuje v pogon. Zrak tako sodeluje predvsem v prehodnih fazah med mestno in izvenmestno vožnjo pri speljevanju in pospeševanju vozila ter tako pomaga bencinskemu motorju k precej nižji porabi.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.