V državah EU je bilo v prvih štirih mesecih leta 2025 registriranih manj novih osebnih avtomobilov kot v enakem obdobju lani. Skupno število registracij se je zmanjšalo za 1,2 odstotka in doseglo 3,64 milijona vozil, kažejo podatki evropskega združenja proizvajalcev avtomobilov (ACEA). A kljub letnemu padcu se zdi, da se trg v zadnjem času vendarle nekoliko pobira — samo v aprilu so bile registracije višje za 1,3 odstotka v primerjavi z aprilom 2024.
Hibridi v vzponu, električni še vedno zadaj
Hibridna vozila (HEV) so vse bolj priljubljena in so v prvih štirih mesecih dosegla 35,3-odstotni tržni delež, to je sedem odstotkov več od bencinskih modelov vozil. Električni avtomobili so zabeležili rahlo rast in dosegli 12-odstotni delež — kar sicer pomeni napredek, a z 558.262 registracijami v štirih mesecih še vedno močno zaostajajo za cilji Evropske unije.

Volkswagen ohranja primat
Volkswagen še naprej ostaja nesporni vodilni proizvajalec v EU. V prvih štirih mesecih je zabeležil 7,5-odstotno rast in presegel 410.000 novih registracij. Celotna skupina Volkswagen (vključno z Audi, Škoda, Seat itd.) je rasla za 4,7 odstotka.
Toyota ostaja na drugem mestu z več kot 287.000 registracijami, a ji Renault hitro sledi. Francozi so v tem obdobju zrasli za kar 14,2 odstotka, pri čemer je velik delež pripadel uspehu modela clio. V absolutnih številkah Renault zaostaja za Toyoto le še za 61.000 vozil.
Nasprotno pa je Toyota v istem obdobju izgubila 8,6 odstotka tržnega deleža.

Stellantis v rdečih številkah
Skupina Stellantis, ki združuje številne evropske in ameriške znamke, beleži precejšen upad. Registracije znamk Lancia/Chrysler so upadle za kar 71 %, DS za 26 %, Fiat za 21 %, Opel/Vauxhall za 19 % in Citroën za 13 %. Skupna prodaja skupine se je zmanjšala za 11,1 odstotka.

Kitajski MG z rastjo večjo od 50-odstotkov
Na drugi strani lestvice navzgor izstopa kitajski proizvajalec SAIC z znamko MG, ki je zabeležila kar 52,4-odstotno rast in skoraj 70.000 registracij. MG je tako v EU že prehitel španskega Seata, ki je prodal 18,7 % manj vozil kot v enakem obdobju lani. MG je tudi ena redkih kitajskih znamk, ki v Evropi deluje pod eno samo, jasno definirano blagovno znamko, kar je v nasprotju s strategijo mnogih drugih kitajskih proizvajalcev.
Tesla na zgodovinsko nizki točki
Tesla, nekoč paradni konj električne mobilnosti, je trenutno šele 23. med vsemi proizvajalci v EU — za Suzukijem in Jeepom. V prvih štirih mesecih je Tesla registrirala le 41.677 vozil, kar pomeni 46,1-odstotni padec glede na lansko leto.

April 2025 je bil za Teslo še posebej slab: v primerjavi z aprilom 2024 se je število registracij prepolovilo (z 11.540 na 5.475 vozil), kar pomeni 52,6-odstotni upad. Tržni delež Tesle v EU je padel na vsega 0,6 odstotka.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Očitno si slep. MG-jev je kot listja in trave.
do zdaj še nisem videl da bi kateri europejec vozil kitajski avto pa sem cel dan na poti........ prevladujejo še zmeri tesle