Britanski Autocar, ki se sklicuje na svoje vire znotraj znamke Volkswagen, piše o skorajšnjem koncu ere velikega suva touareg. To je tisti, s katerim je Volkswagen še v dobi vodenja Ferdinanda Piëcha na začetku stoletja želel znamko povzdigniti na nivo nemških premijskih konkurentov. V ta namen so takrat poslali na trg veliko limuzino phaetona, sledil mu je še touareg. Oba sta si marsikaj tehničnega izposojala pri Audiju oziroma Porscheju. Ali pa celo Bugattiju, na primer W12 motor.
Medtem ko je phaeton ugasnil že pred desetletjem, pa je touareg kar uspešno nastopal na trgu in 23 let veljal za najbolj prestižnega volkswagna v ponudbi. Tudi po zaslugi svojih izjemnih zmogljivostih, saj velja za enega najboljših avtov, ko je treba vleči težke prikolice.
Aktualni touareg je pred dvema letoma doživel prenovo, s katero so ga tehnično kar konkretno posodobili. To pa je bil hkrati labodji spev modela.
Odločitev, da Volkswagen umakne model iz prodaje, kaže na velike spremembe v strategiji znamke. Touaregovo vlogo večjega družinskega suva je namreč skoraj v celoti prevzel novi model tayron, ki je cenovno precej bolj konkurenčen in še vedno tudi nadpovprečno zmogljiv. Čeprav ni tako prestižen.
Volkswagen ID.5
Kratek rok trajanja električnega kupeja
Tudi ukinitev modela ID.5 ne more biti presenečenje. Gre za kupejevsko različico električnega ID.4. Atraktivneje oblikovani derivat je bil sprva namenjen predvsem kitajskemu trgu. Tam zaradi hude domače konkurence ni uspel, slabo se je prodajal tudi v Evropi. V Sloveniji so letos doslej registrirali le dva. Kupci dajejo prednost bolj praktičnemu ID.4.
Bo pa ID.5 ostal v proizvodnji leto dlje od touarega, torej do leta 2027. To lahko razumemo tudi kot letnico, ko bodo pri VW začeli proizvajati naslednika zdajšnjega ID.4.
Elektrika je nateg da ga ni večjega.