Avto
21 ogledov

Prva trgovina z aplikacijami v avtu

BMW Connected Drive Store BMW
Le vprašanje časa je bilo, kdaj se bodo trgovinam s spletnimi aplikacijami za mobilne naprave in tablice priključili še avtomobilisti. BMW je kot prvi premium proizvajalec na svetu zagnal svojo spletno trgovino.

Imenuje se ConnectedDrive Store, njen namen pa je še bolj personalizirati oziroma okrepiti razmerja med voznikom, avtomobilom in okolico. Lastnik BMW-ja tako prek portala MyConnectedDrive na infotainment zaslonu izbere, katere servise oziroma aplikacije si želi dodatno uporabljati in v avtomobilov računalnik se že po nekaj minutah podobno kot na pametni telefon naloži želena storitev. Med najuporabnejšimi storitvami so denimo mesečna naročnina za poročanje o stanju v prometu v realnem času RRTI, kar je precej zanesljivejše od informacij prek radia ali prek TMC sistema navigacijske naprave. 

Trgovina deluje s pomočjo SIM kartice, prek katere se pobirajo mobilni podatki, prav pa pride tudi v primeru storitve e-klic za javljanje o nesreči. 

Po poskusnem zagonu storitve v Luksemburgu, Belgiji in nato še Nemčiji so sedaj pri BMW najavili, da s pomladjo 2015 vstopajo še na ogromni ameriški trg. Drugod po Evropi bo storitev na voljo po fazah, pravijo pri slovenskem uvozniku. Glede na to, da "slovenski" BMW-ji že dlje časa poznajo slovenščino v menijih, kar nekaterim rivalskim premium znamkam še vedno ostaja španska vas, gre upati, da ne bo potrebno čakati predolgo.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.