Avto
17 ogledov

Prvovrsten karavan

Honda accord Tourer 2.2 Executive Plus Avt.
1/83
Žurnal24 main
Honda accord Tourer ni delavski stroj, pač pa prefinjen, šminkerski karavan. Na testu smo se osredotočili na filigransko tehnologijo, ki jo premore avtomobil.

Hondo accord smo že imeli na testu, zato si lahko o obliki in opremi več preberete v sorodnih člankih. Povejmo le, da bo voznik zadovoljen z ergonomijo, ki jo imajo športni avtomobili. Parkirni senzorji so dobrodošla moč pri parkiranju, brez omenjenega pripomočka bi imeli zaradi slabše preglednosti manj vešči vozniki lahko težave.

Manj moči od konkurence
Tokratni accord tourer (karavan) nam je bil zanimiv zaradi štirivaljnega 2,2-litrskega turbodizelskega agregata i-DTEC, ki razvije najvišjo moč 110 kW/150 KM in najvišji navor 350 NM. Motor dober vtis naredil že pri vžigu, saj 2.2 i-DTEC velja za enega najbolj uglajenih in elastičnih štirivaljnikov. Ima prizvok športnega avtomobila, zato je kar malo čudno, da premore zgolj 150 KM, saj je povprečje v razredu večje za 10, 30 ali več kot 50 konjskih moči, ki jih BMW razvije pri motorju z dvolitrsko prostornino. No tudi s to konjenico accordov agregat pri 4.000 vrtljajih v minuti nudi dovolj moči in navora, da ga lahko označimo za športnika. Presenečenje je predstavljal petstopenjski avtomatski menjalnik s prestavnimi komandami na odličnem volanskem obroču, ki grize že od samega starta in prestavlja brez prevelikih trzljajev. Karavan, katere teža presega tono in pol, z mesta do 100 km/h pospeši v manj kot 10 sekundah, kar ni nič posebnega, tako kot ne tudi končna hitrost, ki je 202 km/h. Poraba na testu je bila v povprečju pri kombinirani vožnji sedem litrov na 100 prevoženih kilometrov.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 



Zanesljiv in varen
Pri višjih hitrostih vas ne bo strah, saj je za razliko od predhodnika močno izboljšana obesa. Spredaj je preverjena koncepcija McPherson, zadaj pa trendovski multilink. Večje hitrosti premaguje brez prevelikega napora, še največje razočaranje pa smo doživeli na ovinkasti cesti. Avtomobil se sicer obnaša nevtralno, niti ne preveč športno. Zavoje in neravnine požira bolj uglajeno, zadek ostaja discipliniran, a je nagibanja v ostrih ovinkih preveč. Vožnja z njim je enostavna, šele pri močnejših manevrih je treba "dodati volan", a z občutkom, kontrolirano in usmerjeno. Japonci so morali narediti kompromis med športnostjo in udobjem. Na to kažejo tudi elementi v notranjosti, kot so sedeži, ki za normalno vožnjo nudijo dovolj opore, ne pa tudi za športne akcije v zavojih. Spredaj je udobja za noge in roke dovolj, ne pa tudi zadaj in v prtljažniku. Izdelava je visoke kvalitete, enako materiali, kar boste opazili že na prvi pogled. Visoko oceno si zaslužijo še učinkovite zavore. S prednjimi diski veličine 295 mm in zadnjimi, ki merijo 280 mm, je zaviralna pot pri 100 km/h 36,5 m. Varnosti v prid govori tudi pet zvezdic na testu varnosti Euro-NCAP. Ob obliki in podvozju je varnost najmočnejši adut honde accord, pri čemer je enako pomembna tako aktivna, kot pasivna varnost.

Accord je že v predhodni generaciji pokazal, da je močan igralec na tržišču, njegovo zgodbo pa nadaljuje tudi osma generacija. Že dolgo je znano, da honde niso poceni, oziroma, da japonski proizvajalec spada v skupino dražjih. Accord kupcu zagotavlja ugled in kakovost, ki bosta bodoče lastnike stala 40.700 evrov, kar pa je še vedno manj od nemške konkurence.

Podatki o vozilu: Honda Accord Tourer 2.2 Executive Plus Avt.:
Motor:
2.199 cm3
Vrsta:  vrstni štirivaljni dizelski
Moč: 110 kW (150 KM)/4.000 vrtljajih na minuto
Navor: 350 Nm/ pri 2.000 - 2.500 vrtljajih na minuto
Poraba: 7,0 litra/100 km (mešani cikel)
Zmogljivosti: 207 km/h, 9,8 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.750 x 1.840 x 1.440, medosna razdalja 2.705
Cena: 40.700/41.250 EUR.

 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.