Honda v svoji slovenski ponudbi nima več turbodzelskega motorja, ampak sta na voljo samo 1,5-litrski turbobencinski motor ali hibridni pogonski sklop, kakršnega sem vozil na testu. In ta je nekaj posebnega, saj nima nobene vrste konvencionalnega menjalnika.
Pri Hondi so se razvoja hibridnega pogonske sklopa namreč lotili na samosvoj način. Sestavljen je iz 107-kilovatnega 2-litrskega bencinskega štirivaljnika, ki deluje v hibridnim pogonskim sklopom bolj primernem Atkinsonovem ciklusu, elektromotorja z močjo 135 kilovatov in baterije s kapaciteto 1,3 kilovatne ure, ki jo napaja 103-kilovatni električni generator.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Takšen pogon oz. "menjalnik" poznamo že iz Chevrole Volta in Opel Ampere iz leta 2011. Sam vozim Ampero in je izjemen avto. Na elektriko se lahko pelješ do hitrosti 160 km/h. Bencinski motor je kot generator in ga lahko vključim… ...prikaži več ročno ali pa se zažene samodejno ko zmanjka baterije po cca 70 kilometrih. Polnim ga doma na klasični vtičnici. Po 40 tisoč prevoženih imam povprečno porabo 1,2 litra + elektrika cca 1 eur na 100 km.
https://Badoo.red - spletna stran za zmenke za odrasle, ki želijo najti partnerja za seks
japonci so zakon, še en konkurenčni udarec za evropska vozila, ki so navadna krama ... v evropi kaj takega za tak denar niso sposobni naredit, da ne govorimo o porabi, ki je odvisna od tega kako "težko nogo" ima kdo,… ...prikaži več ker nekater folk je na cestah objesten, zato je za večino še vedno primeren navaden turbo dizel agregat z ročnim menjalnikom, pa noro pospeševanje pri vožnji v klanec ... to niso dirkači ampak objestneži