Hyundai postopoma gradi svoj ugled. Če so nas zadnja leta prepričevali, da so to evropski avtomobili, razviti in izdelani v Evropi, smo vedno znova čakali na piko na i. Najnovejša generacija i30 jo je že skoraj postavila, saj je polno opremljeni i30, tudi z novim turbo motorjem, v marsičem v vrhu konkurenčnega razreda. A taka kombilimnuzina danes z vključenim popustom preseže ceno 25 tisočakov. Test.
Čeprav je Hyundai velik korak naprej naredil z novim športnim terencem tucsonom, prav v križance in suve Korejci polagajo velike upe, in čeprav venomer poudarjajo svoj razvojni in dizajnerski evropski center v Nemčiji kot tudi moderne tovarne na Slovaškem in Češkem, pa je kombilimuzina C razred največji izziv za vse proizvajalce vozil.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.