Priklopni hibridi so ena od pomembnih tem avtomobilske industrije. Za številne, očitno tudi za naše državne inštitucije, ki so jim že pred časom odrekle podporo v obliki subvencije, so nebodigatreba. So res črne ovce? Tudi po testu countrymana trdim, da so to lahko učinkoviti avtomobili, celo pozimi. Test.
Na priključne hibride z najrazličnejših koncev letijo kritike. Očitajo jim predvsem to, da so emisijsko sporna vozila. Da jih podjetja in zasebniki kupujejo zato, ker so subvencionirani - no pri nas niso že nekaj časa. In da jih lastniki uporabljajo le kot bencinska ali dizelska vozila, torej, da se večino časa vozijo s prazno baterijo, kar seveda pomeni večjo obremenitev bencinskega motorja in posledično večjo porabo goriva in emisije.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
mini , pri 4,3 metra... kaj pa je potem fiat 500 ? maxi. moč 165kW (224KM) ma čemu ? moj avto ima 60KM pa se povsod lahk pripeljem. in 40k€.. ,a dejte no. resno ? mal se zamislite o ogljičnem… ...prikaži večnem odtisu, kako se lahko izdela avto za 9k€ pa se znjim čist lepo pelje. ne pa tole za 40k€. in za konc edini pravi hibrid zame bo tisti, v katega bomo tankali vodo, ja H2O. zdej na pa pametne buče pogruntajo, kako dela ta hibrid.
Ma kej ste normalni? 60 jurjev za to pločevinko?