Rahli popravki pri uporabnosti in pogonu so glavna novost pri hondi HR-V. Na testu smo preverili, v kolikšni meri jim je uspelo izničiti učinek kavnega mlinčka.
Honda HR-V aktualne generacije je bil nekoliko posodobljen. Vidnih novosti ni veliko, tako da od zunaj z rahlo spremenjenimi lučmi in nekaj novostmi glede opreme deluje bolj kot prehod v novo modelno leto.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Žena ima hibridno Corollo 184 KM, sam Octavio blagi hibrid 150 KM. Če bi primerjal povprečje pod enakimi pogoji, 1/3 mestne vožnje, 1/3 primestne oz. relacijske, ter 1/3 avtoceste lahko iz prve roke povem, da na koncu ni neke bistvene… ...prikaži več razlike, oz. prednosti hibrida. Definitivno je prednost Corolle mestna vožnje, saj ima cca. 2l nižjo porabo, vendar pa Octavia nato večino nadoknadi na avtocesti, relacija je tam-tam, oz rahla prednost Corolle, ki danes kaže povprečje 5,3l, Octavia pa 5.8l...
Taksni pogoni, mi pa popolnoma niso čisto nic jasni..Bencina pa Disel, manj pravita boljse se peljeta pa se na AC nista ovira..In to naj bi bil zeleni prehod, Meni se vse bolj zdi rdeci nateg