Primerna je za začetnike in za tiste, ki želijo neobremenjujoč in uporaben motocikel tudi za krajša potovanja v dvoje. Ima vse potrebno, da zadovolji večino povprečnih potreb.
Za gledanje te vsebine potrebuješ Flash Player.
V ovčji koži ...
Že z obliko naznanja, da ne izhaja iz dirkališč, maska pa bolj spominja na večje potovalne motocikle. CBF je predstavnica "half-naked" motociklov, kar pomeni "spodaj brez". Brez sramu namreč kaže pogonski agregat in ostalo drobovje, maska z nastavljivim vetrobranom pa nudi vozniku precej dobro zaščito pred vetrom. Sedež je enoten za voznika in sopotnika, ki se med vožnjo lahko poslužuje priročnih držal , ta pa ne kazijo oblike. Zadek je eleganten, celota mogoče nekoliko spominja na "GT" motocikle izpred nekaj let.
|
Precej ozko, a dovolj pokončno krmilo, udoben sedež in ne preveč nazaj potisnjene stopalke poskrbijo za dobro počutje tudi tistih, ki se ne usedejo na motocikel z namenom postavljanja hitrostnih rekordov. Po višini (in hkrati tudi odmiku od posode za gorivo) nastavljiv sedež je z osnovno višino 785 mm dobrodošel tudi za voznice, med katerimi se je ta Honda kar prijela. S priloženim orodjem lahko sedež premaknemo 15 mm višje ali nižje . Stopalke so obložene z gumo.
Armaturna plošča vsebuje analogni merilnik hitrosti in vrtljajev, merilnik količine goriva in
dva majhna LCD-zaslona. Merilnika temperature motorja ni! Načeloma ga povprečni uporabnik ne
pogreša, je pa lahko uporaben v mestni gneči, kjer se kar kmalu oglasi ventilator. Ogledala so
povprečna, stikala običajna, ročica zavore ima nastavljiv odmik.
Pogonski agregat: ne grize
Vrstni
599-kubični štirivaljnik z elektronskim vbrizgom izhaja iz CBR 600 letnik 2007.
Seveda so ga zaradi boljšega delovanja v nižjih in srednjih vrtljajih kar precej prikrajšali v
višjih. Največjo moč
57 kW (78 konjev) doseže pri 10.500 vrtljajih, zvrti pa se do 11.500 vrtljajev.
Pri pospeševanju tuli kot vrag, a učinek ni peklenski. Če ne izberemo prave prestave sicer
natančnega šeststopenjskega menjalnika, potrebuje kar nekaj časa, da doseže višje vrtljaje. Nobenih
nepričakovanih reakcij torej.
Slabost: prehitevanje v dvoje ali v klanec zahteva prestavljanje navzdol. Od 600 kubikov
namreč ne moremo pričakovati čudežev; navor
59 Nm doseže pri 8.250 vrtljajih. Za hitrejšo vožnjo se mora voznik stalno
ukvarjati z menjalnikom, da obdrži motor na višjih vrtljajih. Nad 8.000 zna biti CBF 600 prav
zabavna in hitra, ampak voznika ne sili v divjanje. V srednjih vrtljajih se na
krmilu pojavljajo moteče drobne vibracije, ki pa se jih hitro navadimo. Izrazitejše so pri
popuščanju plina. Posoda za gorivo drži celih
20 litrov, kar zadostuje tudi za 400 kilometrov poti.
Letošnji model se ponaša z novim, aluminijastim okvirjem, ki prispeva k nižji teži. Motor je obenem tudi nosilni element. "Podvozje" sicer nima športnih ambicij, vseeno pa CBF 600 tudi pri hitri vožnji ostaja mirna in predvidljiva. Sprednje, 41-milimetrske vilice, imajo nastavljivo prednapetost vzmeti, zadaj pa je delno nastavljivo tudi delovanje blažilnika. Vse skupaj deluje – udobno. Pnevmatike zadovoljujejo tudi pri športnejši vožnji. Zavore: tudi Honda CBF600 je na voljo s kombiniranimi zavorami CBS z dodatkom ABS ! Pohvalno za tak razred motocikla in zelo dobrodošlo za tiste, ki komaj vstopajo v svet motociklizma.
Motocikel ni zahteven za privajanje. Teža sicer ni ravno nizka, 222 kg brez tekočin, vseeno pa je vožnja lahkotna .
Potovalne sposobnosti te Honde lahko izboljšamo z zadnjim in stranskimi kovčki ter ogrevanimi ročicami, umirjen motor pa omogoča neutrujajoča križarjenja pri zmerni hitrosti. Za ugodno ceno 6.990 EUR (AS Domžale), ponuja marsikaj, a v zmerni obliki.