Avto
13 ogledov

Uspešnica je dobila naslednika

Pri Citroënu računajo, da bodo do konca leta 2008 prodali sto gospodarskih in tr
1/44
Žurnal24 main
Citroën je leta 1996 z modelom berlingo predstavil izviren koncept, primeren za družine in razvoz predmetov, ki je do danes po svetu našel več kot milijon kupcev. Dvanajst let pozneje je prišel čas za naslednika.

Novi berlingo je večji, širši, višji, prostornejši, še uporabnejši ter zapeljiv. Močan pečat, ki ga je pustil predhodnik, je Citroënu omogočil dobro prodajo na mednarodnem tržišču, nič drugače pa ni bilo niti v Sloveniji.

Novi Francoz bo poleg aktualnega berlinga, ki zdaj poleg imena berlingo nosi ime first, v prodaji že ta teden. Citroën bo tako z vozili nemo, berlingo first in novi berlingo v potniški in dostavni različici predstavljal velik izbor malih furgonov, ki pokrivajo širok nabor kupcev z različnimi potrebami. Novi berlingo odlikuje dinamičen in robusten slog. Namenjen je predvsem družinam, ki med tednom vozilo potrebujejo za mestno vožnjo v službo in po opravkih, konec tedna pa se radi podajo na izlet, in to z ogromnim kupom prtljage.



Novost je v dolžino zrasla za 24 centimetrov, v širino osem centimetrov, medosni razmik je večji za 3,5 centimetra. S prostornino 675 litrov oziroma 51 litrov več kot pri berlingu first je večji tudi tovorni prostor. Prostornino je mogoče povečati do 1350 litrov oziroma kar 3000 litrov, če odstranimo drugo vrsto sedežev. Novi berlingo omogoča udobje na ravni limuzine in prevzema praktičnost enoprostorcev. Kupce bo vabil z ločeno odpirajočo se šipo vrat prtljažnika, tremi enakovrednimi in povsem odstranljivimi sedeži v drugi sedežni vrsti, revolucionarno streho modutop in številnimi odlagalnimi površinami ter predalčki nad glavami in pri nogah potnikov.

V veliki meri so izboljšane tudi vozne sposobnosti; tehniko si je sposodil pri hišnem modelu C4 picasso. Opremljen je s sistemom za preprečevanje spodrsavanja pogonskih koles (ASR), sistemom za nadzor stabilnosti vozila (ESP), sistemom za zaznavanje premalo napolnjenih pnevmatik, pomočjo za speljevanje v klanec, ima pa tudi po višini in globini nastavljiv volanski obroč. S šestimi zračnimi blazinami je poskrbljeno tudi za varnost. Ravni opreme so tri: X, multispace in XTR. Pogonsko paleto sestavljata dva bencinska (66 kW/90 KM in 80 kW/110 KM) in trije dizelski agregati (55 kW/75 KM, 66 kW/90 KM in 80 kW/110 KM), vsi v kombinaciji z ročnim petstopenjskim menjalnikom.



Na prvi testni vožnji smo v roke vzeli 1,6-litrski HDi s 110 konji, ki nudi povsem dovolj moči za agilnejšo vožnjo. Prilagodljiv volanski obroč in udobni sedeži so pohvale vredni, enako tudi višje postavljena prestavna ročica, ki ponuja natančen in že znan Citroënov občutek prestavljanja.

Za konec še cene. Najcenejši berlingo s paketom opreme X in 1,6-litrskim bencinskim motorjem stane 12.390, najdražji 1,6-litrski HDi motor s filtrom za sajaste delce (FAP) z opremo XTR pa bo denarnico olajšal za 18.140 evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.