Carparaci so ga brez kakršnekoli kamuflaže ujeli v ZDA, kjer so se pripravljali na uradno fotografiranje za promocijo švedskega karavana. Kljub slednjemu dejstvu V60 med C- in D-stebričkom ohranja kupejevske linije, značilne zadnje luči pa se zgledujejo po SUV-ovskem bratu XC60. Dokaz več, da so škatlasti karavani iz Göteburga oddaljena preteklost.
Na natančne specifikacije V60 bo treba še nekoliko počakati, predpostavljamo pa lahko, da bo deležen vseh tehnologij, ki jih je obljubil že v Ženevi predstavljeni limuzinski S60. Severnjaškemu udobju in pestri motorni paleti, ki med drugim prinaša bencinarje z neposrednim vbrizgom, bo družbo delala tudi napredna varnost, v prvi vrsti sistem za prepoznavanje pešcev.
Prvi pod Kitajci
Volvo si od druge generacije šestdesetice veliko obeta, saj naj bi predstavljal glavnino prodajnih številk. V60 bo sicer prvi model, ki bo uradno predstavljen pod novim lastnikom, kitajskim Geelyjem. Ta je švedskega proizvajalca od Forda na začetku tedna odkupil za 1,8 milijarde dolarjev. To je manj kot tretjina cene, ki jo je Ford za znamko plačal leta 1999.