Berčičev naskok pred zasledovalci je bil znaten, saj so trije vozniki v svojih opel corsah ecoflex dosegli porabo 3,7 litrov, peti tekmovalec pa je bil še za deciliter slabši.
REZULTATI
Mesto | Voznik | Sovoznik | Poraba (l/100 km) | Čas |
1. |
Simon Berčič | Jernej Kok | 3,5 | 01:46:35 |
2. | Pavel Šuštarič | Anton Šuštarič | 3,7 | 01:39:05 |
3. | Albin Meglič | Vera Mušič | 3,7 | 01:44:20 |
4. | Viktor Pravst | Dragi Pravst | 3,7 | 01:57:30 |
5. | Silvo Juvan | Vesna Juvan | 3,8 | 01:49:30 |
Vseeno pa so vsi ostali pod mejo štirih litrov na prevoženih 100 km, kar glede na začrtano traso dokazuje, da so se vsi trudili za zmago.
Kje so se potili?
Pot je tekmovalce iz Kranja vodila prek Škofje Loke, od tam pa do Železnikov. Sledil je vzpon na Dražgoše, od koder so se prek Podblice vrnili v Kranj, kjer so zapeljali na avtocesto. Iz nje so zavili v Vodicah, od tam pa se mimo letališča Brnik vrnili v Kranj.
Uspeh ni naključen
In kako je 28-letni Berčič, ki mu je pri navigaciji pomagal Jernej Kok, prišel do zmage? Pravi, da tudi sicer skuša voziti varčno, čeprav to po njegovih besedah še zdaleč ne pomeni po polžje, pred tekmovanjem pa je še posebej pozorno prisluhnil napotkom inštruktorja varčne vožnje Tilna Holynskega iz Akademije dobre vožnje. Po poti je tako uporabil vse mogoče prijeme, med drugim tudi vožnjo v zavetrju za tovornjakom-hruško. Dodati je potrebno še, da nikakor ni bil najpočasnejši izmed tekmovalcev, kar je dodaten dokaz, da varčne vožnje še zdaleč ni mogoče enačiti s počasno.
Berčič se bo v majskem finalu pomeril z zmagovalci preostalih štirih tekem. Ne pozabite, na tekmovanje, ki ga skupaj prirejata Žurnal24 in Opel Slovenija, se lahko prijavite le še za aprilsko etapo, ki bo potekala v okolici Novega mesta. Maja bo nato sledil še finale v Ljubljani.
AKCIJO SO OMOGOČILI
SPONZORJA