Avti niso ... Kdo je v resnici kriv za rekordne izpuste CO2? Leta 2022 je človeštvo povzročilo rekordne izpuste ogljikovega dioksida. Avtomobili so bili pri tem precej nedolžni. Če…
Podnebna nevtralnost Bosta v prihodnje na voljo le ti dve možnosti ogrevanja? Da bi dosegli podnebno nevtralnost, bo treba povečati delež obnovljivih virov energije, tudi v gospodinjstvih. Izbira v…
Preobrat Leto 2035: vendarle dovolili tudi neelektrične avte Nemški načrt, kako delno zaobiti prepoved prodaje neelektričnih avtov leta 2035, že deluje. Dvema skupinama pogona so p…
Novi pristopi Bo v mestih še prostor za avtomobile? Velika evropska mesta si prizadevajo, da bi zmanjšala onesnaženje z izpušnimi plini avtomobilov, pri čemer ubirajo razl…
Avto Emisije: V Bruslju ne bodo zadovoljni Zdi se, da omejitve, ki jih je določila emisij Evropske unije glede izpustov CO2 v ozračje, ne bo lahka naloga za noben…
Realnost Trdnih delcev se ne bomo znebili Študija organizacije OECD je problem izpustov trdnih delcev pokazala v novi luči, v kateri je pod vprašaj postavljena t…
Slovenija Capljamo daleč za drugimi Slovenija med najslabšimi evropskimi državami glede zmanjševanja izpustov iz pogonskih goriv.
Avto En ta onesnaževalec za 19 milijonov avtomobilov Članek je v javnosti zaradi svoje šokantnosti naletel na zelo različne odzive in tudi dvome o resničnosti navedb.
Promo OMV je skupaj s svojimi člani Kluba zvestobe v samo enem mesecu izravnal 2.500 … ► OMV znova vabi člane svojega Kluba zvestobe OMV SMILE & DRIVE, da svoje točke namenijo za izravnavo emisij ogljikoveg…
Avto Kaj je pravzaprav okoljski standard euro 6? Danes proizvajalci v Evropi ne morejo prodati novega avtomobila, če njegovi izpušni plini ne dosegajo okoljskih meril e…