Magazin > Lepota & telo
138 ogledov

Slovenka, ki si je v Londonu upala tvegati

samra
1/5
Facebook
“Ljudje vidijo le uspeh, ne zavedajo pa se, koliko truda tiči za njim,” pravi 25-letna Samra Ičanović, ki se je pred slabimi štirimi leti podala v London, kjer je ustanovila svojo lastno blagovno znamko Dizease.

"V Londonu vsak skrbi zase, kar mi je zelo všeč. Je hitro mesto, v katerem moraš za uspeh garati. Ponuja ti ogromno možnosti ... Če ti tukaj ne uspe, nisi dovolj ambiciozen," pravi Samra Ičanović, ki je že od nekdaj vedela, da Slovenija njenih apetitov ne more zadovoljiti.

dizease | Avtor: Instagram Instagram
25-letnica se je v London opravila po koncu študija na Fakulteti za upravo leta 2011. Preden je pospravila svoje kovčke, je delala na Uradu Vlade RS za komuniciranje in na takratnem Ministrstvu za javno upravo. V britanski prestolnici pa je najprej dobila delo v marketingu, v nekem nemškem podjetju, leta 2013 pa se je odločila, da bo “začela slediti svojim strastem”. Ustanovila je lastno podjetje in se lotila oblikovanja oblačil.

"Že od nekdaj mi je pomembno, kako sem oblečena in da sledim modnim trendom. Vedno sem si želela oblačil, ki bi bila drugačna in težje dostopna. Morda iz tega izvira želja, da ustvarim nekaj, kar mi je všeč in kar je drugačno. /.../ Svoje podjetje in blagovno znamko Dizease sem ustvarila 'iz nule'. Vsega sem se morala priučiti. Kako se rišejo kroji, sem se na primer naučila iz knjig in s pomočjo spleta," je povedala Samra, ki želi ljudi s svojo modo spodbuditi k temu, da izrazijo svojo drugačnost in da so zvesti samim sebe.

Stavi na znana imena

Skozi svojo modo Samra izraža tudi svojo strast do hip-hopa, ki jo spremljal že od mladih nog. Tudi zato, želi stvari delati nekoliko drugače. "Nimam želje po modni pisti. Oblačila bi lahko prodajala le v Londonu, a sem osredotočila tudi na ameriški in azijski trg," je optimistična Samra, ki pri marketingu stavi na zvezdnike, ki so se oziroma se še bodo fotografirali v njenih oblačilih.

Pri tem ji je na primer že zelo pomagal Wiz Khalifa, ki mu je njen prijatelj po koncertu poklonil majico, ki si jo je tudi nadel in se v njej fotografiral. Njeno majico so celo porabili za snemanje nove kampanje spletne trgovine Vans. "Ko dobimo fotografije zvezdnikov iz hip-hop scene, s katerimi so že dogovorjeni za sodelovanje, bodo objavljene  na spletni strani Complex Magazine, ki ima preko 100 milijonov ogledov na mesec, in tudi v The Source Magazine. Na teh spletnih straneh bo možno oddati prednaročilo. V te objave polagam vse upe."

V njeni kolekciji, ki jo prodaja le preko svoje spletne strani, boste trenutno našli majice z dolgimi in kratkimi rokavi. Napise je možno dobiti v štirih jeziki - v angleščini, arabščini, ruščini in kitajščini. Bo tem jezikom pridružila še japonščina? "Najbolj si želim uspeti v Tokiu, ki je na neki način novi Pariz. Kar se mode tiče, so deset let pred nami,” pravi Ičanovićeva, ki pa bi rada nase opozorila tudi v Sloveniji. V načrtu ima sodelovanje z našim plesalcem Anžetom Škrubetom in raperjem Zlatkom.

“V zadnjem letu sem ogromno tvegala, tudi finance, a se je izplačalo. Treba je tvegati vse, da se ti vse tudi povrne, pravijo. Ker se je treba delu popolnoma posvetiti in biti ves čas osredotočen na posel, sem izgubila tudi mnogo prijateljev, ki tega niso razumeli,” nam je še povedala Samra, ki kljub temu pozna le eno pot – pot navzgor.

Komentarjev 8