Oglaševanje
5 ogledov

Banka kupila blagovne znamke

Delo revije
1/5
Saša Despot
Paket blagovnih znak, ki so jih izdajale Delo Revije, je kupila družba KBM-LEASING, d.o.o. - Skupina Nove KBM.

Kar 44 blagovnih znamk, ki jih je izdajalo podetje Mateja Raščana Delo Revije, je za 12.173.750 evrov z ddv na javni dražbi kupila KBM-Leasing iz skupine Nove KBM.

"Prenos znamk bo v skladu s sklenjeno pogodbo o prodaji znamk ter pogoji in pravili javne dražbe izveden po plačilu celotne kupnine in bo takrat tudi viden v registru znamk, ki ga vodi Urad Republike Slovenije za intelektualno lastnino," so sporočili  iz odvetniške družbe Rojs, Peljhan, Prelesnik, ki je danes v imenu Nove KBM  izvedla javno dražbo.

Na javni dražbi so se vse znamke prodajale zgolj v paketu, prodaja posameznih znamk ni bila možna. Začetna izklicna cena za paket znamk, ki je vključeval med drugim znamke Lady, Jana in  Stop, je znašala 10.144.792,00 evrov.

Še včeraj pa so iz Nove KBM za www.zurnal24.si zatrdili, da je NKBM "banka, ki ne more in se ne želi ukvarjati z založniško dejavnostjo", ter da je njen primarni interes "dobiti povrnjena posojena sredstva".

Komentarjev 1
  • mirko 14:53 11.avgust 2011.

    Torej so firmo prodali sami sebi.