Slovenija
22 ogledov

Blejci nočejo denarja

Jani Klemenčič. Barbara Milavec
Veslanje. Promocija svetovnega prvenstva zamuja. Klemenčič: Občina, veslači in prebivalci niso povezani.

To bo dogodek številka ena v Sloveniji in Blejci bomo od njega živeli, a se obnašamo mačehovsko! Kraj premalo diha s prvenstvom, saj še domačini ne vedo, kdaj bo. Promocija bi se morala začeti že pred meseci,” je slabo promocijo svetovnega prvenstva v veslanju, ki bo od 28. avgusta do 4. septembra na Bledu, komentiral Jani Klemenčič, nekdanji veslač in podjetnik.

“Veslaška meka, a ...”

Da je Bled gostitelj izjemnega športnega dogodka, je vidno le na redkih plakatih in transparentu na Betinskem klancu. “Ključni problem je, da ni povezanosti med veslaško zvezo, blejsko občino in prebivalci. Zato tudi nihče ni odgovoren za to, da prvenstvo še ne kroji videza kraja. Bled je veslaška meka, a videti je, kot da bi se domačini otepali zaslužka,” je dejal Klemenčič in dodal, da ni treba odkrivati tople vode, pač pa se le spomniti Luzerna, Münchna in Seville, ki so utripali v ritmu veslanja. “Ne dvomim o odlični organizaciji samega prvenstva, a to bo le teden, dva. Kaj bo pa potem?” se sprašuje nekdanji veslač.

Da za promocijo ni zadosti poskrbljeno, se strinja tudi Eva Štravs Podlogar, direktorica Turizma Bled. “Na sestanek za trgovce in gostince smo poslali 60 vabil, prišlo jih je 20. V vseh naših prospektih je omenjeno prvenstvo, na Blejskih dnevih bo stojnica namenjena veslanju, pripravljeni pa so tudi spominki – majice, kape, dežniki, skodelice,” je pojasnila.

Prihajajo jumbo plakati

Občina je poskrbela za obnovo veslaške infrastrukture, ki je stala 4,2 milijona evrov, v letošnjem občinskem proračunu pa so, kot je povedal župan Janez Fajfar, za izvedbo prvenstva namenili še 64 tisoč evrov. Oglaševalski dan D se bo po besedah Tima Farčnika, generalnega sekretarja organizacijskega odbora prvenstva, zgodil v torek, ko se bo začela oglaševalska kampanja na jumbo plakatih; po vsej Sloveniji jih bodo namestili okoli sto.

Promocijsko gradivo smo poslali tudi vsem veslaškim klubom v radiju 500 kilometrov pa v Anglijo in Nemčijo, razdelili smo več kot 2.500 brezplačnih vstopnic, osrednja promocija prvenstva pa je bila BMW eko regata 2011 konec maja na Bledu,” je pojasnil Farčnik.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.